Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Pistasche schreef:En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.
Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.
KimD schreef:Pistasche schreef:En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.
Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.
En waarom kijken Wij de vlogs niet? Juist omdat ze zo kinderachtig zijn!
KimD schreef:Pistasche schreef:En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.
En waarom kijken Wij de vlogs niet? Juist omdat ze zo kinderachtig zijn!
Cayenne schreef:Pistasche schreef:En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.
Volwassenen kijken absoluut wel vlogs. Ik kijk er sowieso al 3 op kanalen die heel volwassen over komen en een heel andere insteek hebben.
Ik denk dat een Stichting als PZB juist een volwassenere en professionelere insteek zou moeten hanteren bij vlogs. Je wilt toch je potentiele donateurs laten zien waar de tijd, energie en het geld in gestoken wordt?
Aan de hand van de huidige vlogs zou ik een donatie niet eens overwegen. Bij een andere soort kijk achter de schermen absoluut wel.
KimD schreef:Maar die jongere doelgroep adopteren geen paarden en doneren geen geld.
Nalanta maakt ook vlogs, die beiden doelgroepen dragen. Maar zij geven wel een héél ander beeld.
enjoymyhorse schreef:Pistasche
Als mijn kind aan zou komen met mam, kijk deze vlog eens ik wil daar een paard steunen en ik zie wat daar zo voorbij komt dan gaat de knip toch echt niet open.
En schiet het toch echt het doel voorbij.
De ouderen zijn toch degene met het geld, niet de kinderen. En de oudere zullen dan toch beslissen.
En bij zo'n zootje ongeregeld zal er zeker weten geld misgelopen worden.
Pepperrr schreef:enjoymyhorse schreef:Waarom laat u toe dat uw dochter en de andere jonge meiden van die kinderachtige vlogs maken?
Niet alleen nu maar eigenlijk heel vaak.
Dat schaad toch de naam van uw stichting?
Dat is inderdaad de vraag waar ik mee zat.
Aan de ene kant snap ik het wel. Ze willen aandacht van de jongere doelgroep.
Maar aan de andere kant komt dit wel over alsof papa een opvang heeft zodat zijn dochter en haar vriendinnetjes de wilde paarden kunnen temmen... Dit komt een beetje onprofessioneel over. En dat is erg jammer omdat ik zeker geloof dat jullie je best doen!