Raar maar waar...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:56

dat tweede verhaal vind ik wat minder geloofwaardig:

'voel je wat aan z'n oren'
dan heb je een kans van 50% dat je het goede oor kiest Knipoog

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:29

Tja ik weet het niet. Ik geloop er denk ik wel een beetje in,maar verdiep me er misschien wel niet genoeg in, omdat het me gewoon nie interesseert.
En wat ellende hierboven zegt is natuurlijk ook wel een punt he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:19

Ik ben nu heel benieuwd wat de DA zegt over Bas z'n oortje... Als die zegt dat er idd een ontsteking is, dan, eeh sja, wow? Moet je zeker even laten weten hoor! Knipoog
Ik ben zelf ook erg nuchter, en in mediums enzo, geloof ik niet zo sterk, er is misschien wel meer tussen hemel en aarde, maar niet op zo'n "professionele" en grote schaal. Verward Ik kom niet uit m'n woorden... Maakt niet uit, laat maar horen wat de DA zegt?!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:49

sonjabelgium schreef:
Kan jij dan ook "voelen" Sily? Als je dat kan, kan jij voelen wat ik heb?

Hahahaha nee ik niet, ken wel een paar mensen die dat zouden kunnen "voelen"maar ikzelf ben blij dat ik dat soort dingen niet kan en alleen maar het "slachtoffer" ben Knipoog

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:39

Ik heb er ook nooit in gelooft tot een jaar of 11 geleden, ik had een pony letterlijk van de dood gered , hij was brood mager en als hij geen water op de wei had gehad had de dierenarts hem terplekke afgemaakt,.
Ik vond dit zo erg dat ik de eigenaar heb opgebeld dat ik hem wel wilde kopen en dat heb ik gedaan,daarna de dierenarts gebeld en die zei dat hij minstens 50 kilo moest aankomen.
Ook was hij bij de vorige eigenaar zo hard geslagen dat zijn schouder niet meer zo goed was en werd dus totaal afgekeurd en in overleg met de da dat als hij kreupel kwam dat hij dan een spuitje zou krijgen.
Na een paar maanden kwam hij kreupel te staan en ik had er goed de balen in maar wilde nog even afwachten.
Mijn moeder ging die dag voor de gein met een tante naar Jomanda en nam een foto van Dennis mee en ik zou naar de wei gaan om die tijd.
Die middag om 2 uur liep hij ineenkeer niet meer kreupel en mijn moeder heeft ook op de klok gekeken toen Jomanda met de foto bezig was en dat was om 2 uur en hij heeft daarna nooit meer kreupel gelopen en op een gegeven moment werd hij zelfs door de Da goedgekeurd behalve voor zware wedstrijden dat ging niet .
Ik heb toen met hem moeten strijden dat dit de deze4lfde pony was als toen een half jaar ervoor.
Sindsdien denk ik er toch heel anders over dat paranormale gedoetje

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 20:01

Radoszin, beetje stom misschien, maar in Jomanda en ter plekke genezen geloof ik dus weer helemaal niet.
Zij denkt mensen te kunnen genezen, en heeft Sylvia Millecam b.w.v opgelicht.

Deze mensen kunnen mijn pony verder ook niet helpen, zijn niet paranormaal.
Ze voelen alleen wat er mis is,paranormaal vind ik toch weer iets anders.

Ik moet hiervoor toch echt naar een DA.

Ellende, dat van die 50 % heb ik zelf idd ook aan gedacht, maar bv die vraag van de watervoorziening, zij zegt aan niersteentjes te denken, last van zijn nier.
Dat is wat anders dan die eerst vrouw zei, die heeft het daar niet over gehad alleen dat hij meer water moest hebben.

En wat is nou zo goed voor de nieren? Juist, water...
Dat vond ik dus wel weer sterk.

Ik bel morgenochtend de Da, laat hem naar de oren van Bas kijken en hoor dan wel wat het is...

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:18

Ik weet nooit of ik zoiets nou wel of niet moet geloven Verward
Een vrouwtje bij mij op stal heeft ook een foto naar iemand op laten sturen omdat ze wou weten of het paard een trauma had (paard wil de trailer niet op)
Nu kwam daaruit dat het paard geen rijpaard wil zijn (ze is 6 jaar lang fokmerrie geweest en daarna pas ingereden) maar liever in een grote wei wil lopen met een veulentje. Ze vindt haar baasje ontzettend lief maar vindt het niet erg als die haar verkoopt als ze dan maar wel in een grote wei kan lopen en veulentjes kan krijgen. Anders wil ze gewoon bij dit baasje blijven.

Ik vindt dit toch heel apart toen ik het hoorde. De vrouw wist helemaal niks van die merrie en heeft ook alleen een foto gezien. En toch komt er dan zo'n verhaal uit.

Succes met Bas, hoop dat de dierenarts wat kan vinden

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 21:21

Kijk en dat soort dingen geloof ik ook niet, hihi, ik geloof niet dat paarden hele verhalen aan mensen vertellen.
Ik geloof nu dus wel dat er een bepaald iets is met energie en gevoelens daarvan...

Bas heeft niet tegen die mensen gezegd: hey hallo mens, ik heb pijn in mn oor.
Hoe ze het precies hebben gevoeld weet ik niet, maar het is niet dat ze kunnen praten met dieren of op wonderbaarlijke manier genezen ofoz.
Ze constateren iets en daar moet ik dan maar mee verder

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 21:23

Stom, het lijkt wel of ik me hier zelf zit tegen te praten.
maar ik zie gewoon een heel groot verschil tussen mijn geval en dat idiote zweverij gedoe van praten met dieren en paranormale dingen.

Dit is voor mijn gevoel iets heel anders...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:25

Appart...
Ik geloof er wel in!

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:48

Ik geloof er wel in.. mijn vriendin die kan met dode mensen praten.. wel eng Huilen

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:07

Sily"]
[quote="sonjabelgium schreef:
Kan jij dan ook "voelen" Sily? Als je dat kan, kan jij voelen wat ik heb?

Hahahaha nee ik niet, ken wel een paar mensen die dat zouden kunnen "voelen"maar ikzelf ben blij dat ik dat soort dingen niet kan en alleen maar het "slachtoffer" ben Knipoog
[/quote]

Ik zou het wel 's willen weten wat ze "voelen" gezien de artsen zelf niet weten wat ik heb. Arts heeft "het" zelf nog nooit gezien!

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:11

Het is vaak met deze dingen zo dat jij er een eigen verhaal bij gaat verzinnen.
Bijv. een horoscoop.
Hij klopt ALTIJD.
Tenzij ze zeggen dat je deze week een vriendje tegen het lijf loopt ofzo.
Maar als ze zeggen dat je deze week een emotionele ervaring op doet en een levens les leerd dan zoek jij zelf uit welke ervaring ze zouden hebben kunnen bedoeld.

Ik zeg niet dat ik niet geloof in dit soort dingen.
In tegen deel!
Maar mijn ervaring is dat mensen te snel aan nemen wat er gezegt wordt en er zelf een betekenis of situatie bij denken.

Paard heeft dorst en nier stenen.
Ik bedoel 1 plus 1 is 2 toch?
Ze had ook blaas ontsteking kunnen noemen of suiker ziekte.
En dan had jij waarschijnlijk ook zo iets gehad van ' hey, ja, dat zou wel eens mogelijk kunnen zijn'.

Maar goed , wat ik net al zei,ik geloof hier dus wel in.
Je moet alleen voorzichtig zijn.
Ën je moet altijd in je achter hoofd houden dat dit wel eens niet waar kan zijn.
Je hoeft het ook niet uit te sluiten en je zou er goed aan doen om voor de zekerheid de d.a. te laten komen.
Zo ie zo omdat het paard wel pijn/ irritatie aan geeft in het linker oor.

Succes!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:55

Ik geloof er wel in. Hoewel ik er altijd wel kritisch naar kijk.
Dit soort mensen hebben overigens wel paranormale gaven. Het is gewoon wel paranormaal. Je hebt 'helderzienden' en in dit geval heb je ook 'heldervoelenden'.
Maar er zit ook heel veel kaf tussen het koren, dus een kritische blik is nooit verkeerd.
In elk geval genoeg reden om inderdaad de dierenarts even naar het oor te laten kijken en ook even de nieren na te laten kijken. (probeer anders zelf eens wat druk uit te oefenen op de rug, op de plek die ongeveer achter het zadel zit, kijk eens of 'ie daar reactie geeft)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 12:02

Ik laat hem gewoon controleren. Ik zie wel wat er gezegd wordt en wat er van waar is maar ik vond het toch wel apart.