Ik ga vanavond nog even goed met mijn ouders praten zodat we even alles kunnen doorgespreken.En ergens deze maand ga ik langs bij de pony voor een kennismaking
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga vanavond nog even goed met mijn ouders praten zodat we even alles kunnen doorgespreken.En ergens deze maand ga ik langs bij de pony voor een kennismaking
djuulsie schreef:Daar zou ik mee beginnen, straks klikt het niet en dan maak je je nu druk om niks
) Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! Tips zijn trouwens nog altijd welkom!
Maar ik weet vrijwel zeker dat het wel gaat lukken
Maar nog even het laatste, als ik dus meteen uit school ga is het wel logisch dat ik in het donker thuiskom dus als ik 6/7 uur naar huis ga vinden ze dat niet erg. Maar stel ik zou echt rond 10 uur zoiets nog door het donker fietsen zouden ze het niet zo fijn vinden. Maar mijn moeder vindt het ook echt niet erg om me 1/2x in de week (als ik bijv laat uit ben) te brengen dus ja MirtheT schreef:Heel erg bedankt voor al jullie reactie’s! Ik ben helaas niet zo’n hele goeie planner, maar nu ik nog geen verzorgpony heb ga ik er alvast goed mee oefenen. Nog meer mensen met hun ervaring?☺️
Ik heb er echt super veel zin in! Met het plannen gaat het gelukkig heel goed
Nu al 1 so en 1 repetitie gehad en allebei volgens mij goed gescoord (moet het cijfer nog even afwachten) dus dat komt vast helemaal goed!
Dus over een aantal weekjes als de pony helemaal klaar is voor een verzorger dan ga ik even kijken hoe het gaat met rijden
Maar tot nu toe is alles dus heel positief. Mn moeder was ook meteen mee geweest en die heeft terwijl ik met de pony bezig was nog even met de eigenaar staan praten en Mn moeder vond het er ook allemaal wel goed uitzien