Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Ik neem zo iemand niet serieus. Serieus neem ik mensen waar ik autoriteit aan toe ken omdat die (waarschijnlijk) kennis hebben op dat gebied. Als je je paard mishandeld heb je dat in mijn ogen niet.
Jolliegirl schreef:Maar hoe kan je iemand serieus nemen die zn dier pijn laat lijden... Met lange IJ ja!
Weet precies om wie het gaat..
Walgelijk.. Ook bij mij is diegene tot onder het vriespunt gedaald...
ikke schreef:troi schreef:Ik neem zo iemand niet serieus. Serieus neem ik mensen waar ik autoriteit aan toe ken omdat die (waarschijnlijk) kennis hebben op dat gebied. Als je je paard mishandeld heb je dat in mijn ogen niet.
Hhhmmm...
Ik ken een instructeur die z'n vrouw door de lichte tour stuurde met een gemak alsof ze een B-proefje reed. Die instructeur kon niet eens rijden; sterker nog, hij zat nooit op een paard.
Cinnepin schreef:Zijn er wel veel die weten om wie het gaat, ligt het er zo dicht op? Zo bekent? Ik zit redelijk veel op bokt, maar ben niks tegen gekomen..
belle_boef schreef:ikke schreef:Hhhmmm...
Ik ken een instructeur die z'n vrouw door de lichte tour stuurde met een gemak alsof ze een B-proefje reed. Die instructeur kon niet eens rijden; sterker nog, hij zat nooit op een paard.
Maar kon hij niet rijden omdat hij dat nooit geleerd had of was hij een beroerde ruiter en stapte hij bewust niet meer op een paard. Iemands beweegredenen om iets wel of niet te doen zijn bij mij ook doorslaggevend of ik iemand serieus neem
StalNollie schreef:Cinnepin schreef:Zijn er wel veel die weten om wie het gaat, ligt het er zo dicht op? Zo bekent? Ik zit redelijk veel op bokt, maar ben niks tegen gekomen..
Hier idem hoor en rete nieuwsgierig
Eerlijk? Ik zou de bokker compleet negeren ,verder onderzoek doen hoe of wat en tot actie overgaan als het echt zo is als in OP wors geschreven