Maar ik zou niet weten wat ik met mijn vrije tijd moet en zou m'n lieve beestjes niet willen missen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goof schreef:RoyceMack schreef:- zou ik heel rijk zijn
- veel minder stress hebben
- veel tijd over houden
- nooit stinkende of vieze kleding hoeven wassen
- nooit meer in de kou staan te bevriezen of zitten verkleumen in het zadel.
- veel meer ruimte in mijn huis hebben (ik heb een volledige paardenkamer thuis, inclusief 6 hoofdstellen, twee zadels, drie dekens, 20 zadeldekjes etc etc etc
Maar....
- zou ik veel minder buiten komen
- geen passie hebben
- geen gezamelijke activiteit hebben met mijn partner
- heel veel ervaring en kennis mislopen
- me heel erg vervelen
- ik vrees dat ik me veel meer zou focussen op mn werk terwijl ik juist twee middagen vrije tijd wil voor mn paard.
- zou ik ook mijn fantastische dier niet bij me hebben gehad.
Wat zou er in jouw leven veranderen als je geen paard(en) zou hebben?
Dikgedrukte hangt natuurlijk niet enkel maar samen met het hebben van een paard.
Er zijn andere redenen om buiten de deur te komen, er bestaan andere hobby's en passies, andere activiteiten die je samen met je partner kunt ondernemen en er zijn 1001 dingen te doen dus vervelen hoeft ook niet.
Kennis en ervaring kun je ook opdoen op andere gebieden, leuk juist, weer eens iets nieuws leren!
Ik heb geen paard meer en vind het heerlijk. Ik heb een hond, kom veel buiten, verveel me niet en doe kennis en ervaring op op andere gebieden. Het leven houdt echt niet op zonder paard, je vindt wel andere invulling.
Ook zou ik veeeeeel minder buiten komen (in de winter gewoon helemaal niet
) en meer achter de laptop zitten, oh en misschien eindelijk eens tijd hebben voor de sportschool
Goof schreef:RoyceMack schreef:- zou ik heel rijk zijn
- veel minder stress hebben
- veel tijd over houden
- nooit stinkende of vieze kleding hoeven wassen
- nooit meer in de kou staan te bevriezen of zitten verkleumen in het zadel.
- veel meer ruimte in mijn huis hebben (ik heb een volledige paardenkamer thuis, inclusief 6 hoofdstellen, twee zadels, drie dekens, 20 zadeldekjes etc etc etc
Maar....
- zou ik veel minder buiten komen
- geen passie hebben
- geen gezamelijke activiteit hebben met mijn partner
- heel veel ervaring en kennis mislopen
- me heel erg vervelen
- ik vrees dat ik me veel meer zou focussen op mn werk terwijl ik juist twee middagen vrije tijd wil voor mn paard.
- zou ik ook mijn fantastische dier niet bij me hebben gehad.
Wat zou er in jouw leven veranderen als je geen paard(en) zou hebben?
Dikgedrukte hangt natuurlijk niet enkel maar samen met het hebben van een paard.
Er zijn andere redenen om buiten de deur te komen, er bestaan andere hobby's en passies, andere activiteiten die je samen met je partner kunt ondernemen en er zijn 1001 dingen te doen dus vervelen hoeft ook niet.
Kennis en ervaring kun je ook opdoen op andere gebieden, leuk juist, weer eens iets nieuws leren!
Ik heb geen paard meer en vind het heerlijk. Ik heb een hond, kom veel buiten, verveel me niet en doe kennis en ervaring op op andere gebieden. Het leven houdt echt niet op zonder paard, je vindt wel andere invulling.
. Ik zou mijn oude poown kunnen pakken wanneer ik wil, maar denk dat de laatste keer alweer 2 jaar geleden een strandritje is. Vind het nog steeds een heerlijk beest en ben nog steeds gek van 'm, maar een paard past gewoon echt niet meer in mijn leven. Zou het ook echt nooit meer willen. Bij het idee aan een paard aan huis zou ik gillend gek worden. 
)
ik vind het heerlijk! Soms zou ik zelfs willen dat ik er nooit aan begonnen was
Celiien schreef:Goh ik heb dat nu.
En ik vin dhet heerlijk
- Geld over (naja, over)
- Geen moeten elke dag
- Geen rekening meer hoeven te houden met
- Geen zorgen over welzijn van
- Gewoon na werk op de bank kunnen hangen zonder iets te moeten
- Meer kunnen sporten (andere sporten dan paardrijden bedoel ik)
- Niet meer bijna elke dag mn haar hoeven wassen (deed ik altijd ivm cap/zweten)
- Geen stinkende paardrijkleding meer
- Geen auto onder het stro meer
- Meer reizen
- Geen gezeik van paardenmensen meer
Moet ik doorgaanik vind het heerlijk! Soms zou ik zelfs willen dat ik er nooit aan begonnen was
anjali schreef:Vinden jullie paardrijkleding dan stinken? Ik vind het juist lekker ruiken en was het alleen uit vanwege het gezanik van niet-paardenliefhebbers waar ik soms mee omga.