kjoetie"]
[quote="Lielle"][quote="kjoetie"]
[quote="Lielle schreef:sporen zijn ook zielig trouwens
ik rijd ook niet met sporen!!!
[/quote]
ik wel

en ik heb met springen een heel gemene val gemaakt, juist omdat de balken los lagen

[/quote]
dankje voor je steun
hahhahah maar als ze nou vast zaten hoe was het dan afgelopen?[/quote]
dan had mijn paard haar benen gestoten maar was de balk blijven liggen en was ze over de hindernis gestruikeld ipv de koprol die we nu maakten. Overigens ben ik het dus niet met je eens

.
. Maar, ik kan wel m`n mening gaan vormen aan de hand van verhalen van anderen, het lijkt me beter om eens zelf te gaan kijken
. Misschien (waarschijnlijk) ga ik er dan veel positiever tegenaan kijken... (verstandig he 

Je ziet gewoon het denkwolkje boven hun hoofd van... wat een dierenbeul. Niet dat ze ooit op een wedstrijd zijn wezen kijken hoor. Ik heb ook totaal geen zin om mezelf tegenover die mensen te gaan verdedigen en negeer het denkwolkje dan ook maar. Hoeveel ongelukken heb ik al niet op gewone wedstrijden zien gebeuren. Overigens de meeste daarvan op het terrein waar de trailers staan geparkeerd en de paarden opgezadeld worden. En is er op zo'n gewone wedstrijd een veearts aanwezig die kijkt of het paard goed in conditie is, en wel zuiver loopt????
Nee dus.