Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nynkster schreef:Nou elina dan zal ik als degene die dichter bij staat dan de meeste bokkers ook even wat commentaar geven![]()
Ik vind oprecht dat het nu beter gaat dan tijdje terug!
Straks lekker genieten in de zomer en dan gaan we volgend jaar lekker los! En dan ook keer samen rijden!
eerste halfjaar heeft ze vrij hoor. Dan is ze dik haha
Volgens mij weet iedereen dat nu wel. Heb geen zin meer om mij elke keer te moeten verantwoorden en in een hoekje gedrukt worden. Ik show gewoon trots mijn paard. Waarschijnlijk ook de laatste keer...
Cayenne schreef:Kabayo schreef:Laat ook maar zitten.. niet meer te redden
Geniet van het zomerweertje he!
Dit spreekt voor zichzelf en was wel te verwachten.
JammerMaar idd geniet lekker van het weer
Cayenne schreef:Ik denk dat dat vooral komt omdat TS eigenlijk zelf ook geen zinnig antwoord heeft waarom ze het doet.
En dan bedoel ik vanuit het voordeel van het paard gezien, en niet vanuit zichzelf.
Als je dan vervolgens actief topics opent, dan vangen hoge bomen soms veel wind.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, hoor. Maar als je een topic opent weet je dat je commentaar kunt verwachten.
Je kunt dan ook gewoon het gesprek op een normale manier aan gaan ipv denigrerende opmerkingen maken.
stoer om zo op wedstrijd terrein te kunnen oefenen zien er goed uit knap paard die zilver
Sheeltje2 schreef:ziet er mooi uit het gele setje staatstoer om zo op wedstrijd terrein te kunnen oefenen zien er goed uit knap paard die zilver

M_ontana schreef:Volgens mij liet de ts rijfotos zien van haar paard, en heeft ze al meerdere keren gevraagd om er niet meer over door te gaan. Zullen we dat dan ook gewoon doen?
Ik vind dat je haar netjes rijdt ts!

Azmay schreef:Wat ik dan ook mag vinden van de leeftijd, belasting en whatever.
Ik vind het rijden er erg prettig uit zien![]()
Neusje komt er lekker uit, ziet er ontspannen uit. De bitloze fotos vielen me de oortjes meteen op, vind het helemaal geen verkeerd beeld. Met bit zie ik wat meer spanning terug in het koppie, maar denk dat je er daar misschien ook meer aan het werk zette?
Wat je er van vind mag he zelf bepalen. Daar is een ieder vrij in. Fijn dat jij je mening niet doordramt
Kwestie van oefenen denk ik.
). In draf lijkt ze nog wel heel wiebelig en erg te zoeken. De galop is veel stabieler. Ze stort in galop nog een beetje door de bochten heen, maar dat is ook kracht en vertrouwen dat nog moet groeien natuurlijk (zie ik vooral in het laatste stuk). Al met al heel netjes voor een fries en zo vroeg in haar leven.