Oefenmarathon Mennen Zuidlaarderveen 2018

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Re: Oefenmarathon Mennen Zuidlaarderveen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 13:32

Ik ben er en ik zal je vast zien @bettepet.

Inschrijvingen kunnen nu nog, mensen, dus wie er eens een Oefenmarathon mee wil maken in een relaxte dorpse setting (met een prachtig buitentraject door een natuurgebiedje) maakt nu kans op een van de leuke prijzen (de hoofdprijs is een schilderij van de winnende aanspanning), want niemand gaat op onze Oefenmarathon met lege handen naar huis!
Er zijn niet zo veel inschrijvingen, aangezien het dit jaar samenvalt met het NK, maar dat maakt het nu juist weer kansrijk voor de hobby-menners !
Aanstaande zaterdag gaan we weer van start.
A.s. vrijdag is parcoursverkennen.
Voor alle overige gedetailleerde info: www.de-mennerij.nl

xTinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:04

bettepet schreef:
Ik heb zojuist de startlijst ontvangen per mail.
Ik start om 10.50 in de dressuur. Nu zijn we daarvoor nog druk aan het oefenen. Haha. Als we onze dag hebben kan het ons ding zijn, anders niet.
En ik start om 12.12 in de Marathon. Ik heb een valk kleurige ruin. Nu weet ik toevallig dat er die dag nog 1 rond loopt, zij start precies voor mij. Ik heb een wagen met donkerbruine bekleding en okergele wielen.
Ik heb wagennummer 18.

okey super! dressuur komt wel goed hoor, het word sowieso niet heel druk. dus dat scheeld wel :o van wat zou je sowieso een foto willen? met marathon heb je wel een waterbak waar je doorheen gaat als ik het goed heb. daar komen meestal wel gave foto's van. voor verdere prive gegevens (waar ik de foto's naartoe moet verzenden) mag je me wel een pb-tje sturen.

Wopkebrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:24

Wat jammer dat ik dit niet een paar weken eerder heb gezien. Dan had het mij enorm leuk gevonden om dit eens te proberen met mijn merrie...…..

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:35

xtinkertje: je hebt PB

Wopkebrok: je kunt je nog opgeven

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-18 13:45

Gefeliciteerd KOEN DE WIT (Menteam Oldambt), je hebt het schilderij en de wisselbeker gewonnen. Ik ga weer een mooi schilderij van je mooie voskleurige tuigpaard en opvallende oranje menwagen maken!