agradi betrouwbaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:05

Zolang je geen vragen hebt en geen klantenservice nodig hebt kun je er prima bestellen, maar had ooit een deken in bestelling staan die niet leverbaar was. Toen was een andere kleur van dezelfde deken wel leverbaar en inmiddels ook met 40% korting i.p.v. 25% korting. Dus ze gingen hem voor me om zetten en dan zou ik die 40% korting krijgen zeiden ze.....krijg ik even later een mail dat deze deken helemaal nooit met 40% korting op de site had gestaan en dergelijke. Hadden ze dus de korting snel aan gepast van die 2 kleuren dekens, was namelijk een korting op alle Amigo en Rambo dekens en alleen deze 2 hadden opeens een andere korting. (valt echt niet op hoor :+ )

Toen heb ik dus wel even een mail gestuurd met de vraag of ze weleens van google in Cache en het maken van een printscreen hadden gehoord, waardoor je gewoon kunt terug kijken wat de korting is geweest |o Door deze leugenachtige actie bestel ik er nu uit principe niet meer....eerlijkheid duurt het langst he?

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:55

Dani199764 schreef:
Marinda93 schreef:
Ik heb helaas een slechte ervaring. Ik had een happy mouth bitje besteld, kreeg ik beschadigd binnen! Scherpe randjes eraan. Hierover gemaild en kreeg een nieuwe opgestuurd, aardige mail gekregen. Hier wederom beschadigingen bij en een slecht buigende bitring. Weer over gemaild, moest hem dit keer terugsturen en ik heb aangegeven niet weer een nieuwe te willen.... ook geen excuses wat ik echt slecht vindt als je 2 keer een kapot bitje opstuurd. Je zou er maar mee rijden, heeft je paard straks beschadigingen in zijn mond!

Maar de service is dan toch goed? Balen dat het bit slecht is, maar daar kunnen hun niet heel veel aan doen, dat ligt bij de fabrikant.

Hier ook altijd goed ervaringen met bestellen daar. Je kan alles ook netjes kosteloos terug sturen en krijgt vlot het geld terug op je rekening. Staar alleen niet te veel naar de kortingen inderdaad, die kloppen van geen kanten haha

Ja dat klopt, ik had snel een nieuwe. Maar als je duidelijk foto’s stuurt van een beschadigd bit dan check je toch bij de volgende even of die wel goed is???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:01

Persoonlijk ben ik super tevreden en sinds kort echt een Agradifan!

Duidelijke en goede website, alles werkt, bestelling wordt altijd netjes geleverd en retourneren is geen probleem. Geld staat ook vrij snel weer op je rekening.

Het klopt inderdaad dat hun kortingen niet veelzeggend zijn. Met hun 40% korting zit je doorgaans misschien 5 euro of zoiets onder de adviesprijs :+ maar goed, voor grote aankopen is het sowieso altijd slim om via google even prijzen te vergelijken.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:01

Marinda93 schreef:
Dani199764 schreef:

Maar de service is dan toch goed? Balen dat het bit slecht is, maar daar kunnen hun niet heel veel aan doen, dat ligt bij de fabrikant.

Hier ook altijd goed ervaringen met bestellen daar. Je kan alles ook netjes kosteloos terug sturen en krijgt vlot het geld terug op je rekening. Staar alleen niet te veel naar de kortingen inderdaad, die kloppen van geen kanten haha

Ja dat klopt, ik had snel een nieuwe. Maar als je duidelijk foto’s stuurt van een beschadigd bit dan check je toch bij de volgende even of die wel goed is???

Je beseft wel dat de medewerkers op de klantenservice niet in het magazijn werken?
En er ook mensen in het magazijn werken die geen verstand van paarden hebben? :)

Laulitz

Re: agradi betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:07

Ik heb ookal veel besteld bij agradi en altijd tevreden geweest. Dat van de kortingen klopt helemaal, eerst even bij de rest kijken of het wel echt korting is MAAR ik moet toegeven dat ik die kortingen al wel gebruikt heb voor Bucas dekens en tot 2x toe deken besteld met bijna 100 euro korting, dus soms ben je ook veel goedkoper uit :D