sureido schreef:Je zegt dat als je op kamers woont (in Utrecht) het geen probleem is.
Ik ken je natuurlijk niet als persoon. Maar Utrecht is een heftige studentenstad. Ik woon zelf in Tilburg op kamers en heb altijd paardgereden maar ik ben gestopt. Ik had het er niet meer voor over en merkte dat feestjes bij mij op nr 1 kwamen. En ik heb een pony en een paard gehad, maar de een is verkocht en de ander helaas dood. Ik wilde een nieuwe, maar mam zei: wacht maar even tot je gaat studeren. Daar ben ik nu wel blij mee, want ik heb nog 0 tijd. Op kamers wonen is stiekem heel veel tijd steken in sociaal leven, anders krijg je in Utrecht sowieso geen kamer (succes ermee tho als je het wilt, ben expres daar niet naar toe gegaan vanwege het hoge studentenverenigingen gehalte en moeilijkheid om een kamer te vinden).
Ik weet natuurlijk niet hoe jij staat tegenover het studentenleven maar ik haal er nu wel alles uit wat eruit te halen valt en voor mij komt de ponie later wel weer!
Als jij niet geïnteresseerd bent in het wilde studentenleven, dan moet je het zeker doen. Hele gave kans dan!
Ik snap wat jij zegt heel goed. Ook hier denk ik wel eens over na... maar als ik nu naar mezelf kijk ben ik niet een enorm feest beest. Ik kan niet in de toekomst kijken natuurlijk, maar voor nu verwacht ik van niet. Qua kamer heb ik het geluk dat mijn vader hier best wel in thuis is...
Ik heb een hekel aan het hele “studenten verenigingen gedoe” en wil hier absoluut niet bij. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een studio/appartementje, voor mij alleen (en mijn vriend). Veel mensen zeggen dat dat een fase is en dat dat hele studenten leven nog wel komt... echter denk ik toch echt van niet... ik heb er gewoon niks mee. Een feestje op zn tijd vind ik gezellig. Maar het hele “zuipen tot we kruipen” trekt me persoonlijk niet zo