Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janinevv schreef:Prachtig veulen!
Gewaagde kruising maar hij is pas 1.
Mijn haflinger hengst toen was pas extreem overbouwd en die knapte met twee jaar helemaal op.
Heel veel geluk met hem.
Ik hoop ooit ook weer een nieuw maatje te vinden.
Britt1 schreef:Janinevv schreef:Prachtig veulen!
Gewaagde kruising maar hij is pas 1.
Mijn haflinger hengst toen was pas extreem overbouwd en die knapte met twee jaar helemaal op.
Heel veel geluk met hem.
Ik hoop ooit ook weer een nieuw maatje te vinden.
Dank je Janine! Hij is inderdaad nog erg jong. Het kan alle kanten op! Voorlopig heeft hij al wel vast een 1e premie gekregen op de keuring, wat natuurlijk erg leuk is!
Ben je ook (weer) op zoek naar een nieuwe paardje?
Britt1 schreef:Tribunals schreef:Hele vreemde kruising, weet je toevallig ook waarom ze dit hebben gedaan?
Wel een ontzettend schattig dier! Ben benieuwd hoe hij er over twee jaar uitziet. Ik volg
Ja zeker! De bouw van de merrie en hengst passen goed samen en de fokker wilde tevens kleinere paarden fokken. En zo kwamen er wat nrps veulens.
Britt1 schreef:Tribunals schreef:Heeft de fokker een uitgebreidere onderbouwing?
Vind persoonlijk dat dit niet het geval is, dus ben erg nieuwsgierig naar haar onderbouwde mening.
(Goed bedoelt overigens).
Ik zal je de gegevens via een berichtje sturen dan kun je contact opnemen. Ik ga niet voor hen praten.
Knert schreef:Filmpje is leuk trouwens.. komt ie nog wel als een zenuwpeesje over. Zal vast snel bijtrekken
Goed het aandeel fries terug te zien!
. Hij doet het supergoed! We zijn nu ruim twee weken verder en hij is erg mensgericht en makkelijk in de hand.