Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met chaps inclusief franjes. Truien met grote afbeeldingen van paarden er op en daaroverheen de welbekende bodywarmer met zacht paardenhoofdje. Zweepje met een paardenhoofdje, simpele katoenen dekjes idd, frontriem met driehoekjes etc etc.
maar met simpele lederen singel. Ook geen setjes en of de nieuwste dekjes meer. Simpele jodphurs met chaps of basic lederen laarzen en een BR zenith cap en een charles owen (simpele versie)
Westhof schreef:Ik heb daarvoor een klein heuptasje. Niet fashionable, wel heel handigIk vind rijden met een mobiel in mijn zak sowieso niet fijn, mijn iPhone is daar te groot voor.

Alleen maar navy rijbroeken hier, altijd netjes shirtje in de broek met riempje erbij, alleen maar navy kleurige dekjes die inderdaad echt ultra dun zijn
Echt gewoon van die simpele zweetlappen haha, mijn favorietjes zijn nog steeds die van HKM, Bucas heeft ook zo'n hele goeie dunne. En inderdaad van die lederen kachelpijpen van Petrie, geen poespas. Echt old school, ik ben veel te druk bezig met rijden en hou me echt niet bezig met outfitjes haha. Ik vind het inderdaad wel opvallend dat het terug in is om weer neutrale dekjes te gebruiken. Dat viel mij ook zeker op!