anjali schreef:_kmbn schreef:
Jaa haar dat is haar overgroot opa! Haar opa is jet set rocker! Leuk dat je komt volgen!
Jet Set was een roemrucht paard.Het schijnt dat hij tijdens een dekking is gestorven.Overigens,volgens mij heet die kleur van je merrie aan haar hoofd "Medicine Hat".Een naam die Indianen aan zoiets gaven. Je hebt een hele bijzondere merrie.
Oooo dat van die dekking wist ik niet. Ik heb wel de geruchten over het “vermoorden” van zijn eigenaresse gehoord . Maar ik weet niet hoeveel ik daarvan geloof
Over medicine hat ga ik is googelen.. ben wel benieuwd naar dat soort dingetjes.
! Leuk dat je komt volgen!

ik ben zooo zenuwachtig.. Gewoon kriebels in me buik

. Nog een paar keer geprobeerd er op te lopen, maar echt niet de zon buiten is toch veel lekkerder. Tijdens de laatste poging gaf ze zo een harde ruk terug dat het halstertje brak..
. Een pak stro achter de kont en langzaam naar voor duwen voor de druk.. en ja hoor ze loopt zo de trailer in

) is het gelukt en kon ze meteen bij haar vriendjes, wat gelukkig helemaal goed ging 

. We hebben haar meteen ontwormt, dus ik hoop dat het allemaal snel weg is. Ze eet ook echt overdreven veel maar der ribben zijn allemaal te zien.. Vanaf vanavond ga ik haar dan ook bijvoeren.

Dus ik hoor hierom graag wat meer tips of mensen die dit hebben mee gemaakt.
wat super dat je haar opvangt !!mischien elke keer een klein rukje aan het touw en zodra ze meegeeft ontspannen en bij een stapje uitvoerig belonen. Zo ging het bij onze pony perfect! Wat een leuk beestje!