DeMolenhoek schreef:Die ga je daar niet vinden. De meesten hebben zelfs meerdere meters en peters
Dat zou mij ook niet verbazen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
henst schreef:Maximuss hoe weet je dat ben jij ook meter van een paard ?
henst schreef:Maximuss hoe weet je dat ben jij ook meter van een paard ?
henst schreef:Ik weet niet hoe dat werkt . Ik heb wel een kind dat ik op afstand sponser en daar ben ik aleen meter van en ik dacht dat dat met paarden ook zo was. In nederland is er ook een opvang voor verwaarlosde paarden . Paardzoektbaas. kan je ook meter worden van de paarden bij paardenkamp?
Heleennn schreef:Kies gewoon degene waarvan je denkt dat die je geld het best kan gebruiken. Als ik moest kiezen tussen meter van een verwaarloosd paard dat gewoon oud en mager is, of eentje die insuline resistentie heeft gekregen door verwaarlozing, heel slechte tanden heeft, etc... zou ik die boven het 'gewone' magere paard kiezen. Speciaal voer kost veel geld, allerlei medicijnen ook. Dus ik denk dat je de stichting het meest helpt door een paardje uit te kiezen waar zij veel kosten aan moeten maken. Als ze dan enkele meters/peters vinden voor dat paard is het voor hen meteen veel haalbaarder om alles te financieren.
zou wat zijn als Pietje medicatie nodig 
cobiie schreef:Heleennn schreef:Kies gewoon degene waarvan je denkt dat die je geld het best kan gebruiken. Als ik moest kiezen tussen meter van een verwaarloosd paard dat gewoon oud en mager is, of eentje die insuline resistentie heeft gekregen door verwaarlozing, heel slechte tanden heeft, etc... zou ik die boven het 'gewone' magere paard kiezen. Speciaal voer kost veel geld, allerlei medicijnen ook. Dus ik denk dat je de stichting het meest helpt door een paardje uit te kiezen waar zij veel kosten aan moeten maken. Als ze dan enkele meters/peters vinden voor dat paard is het voor hen meteen veel haalbaarder om alles te financieren.
zou wat zijn als Pietje medicatie nodig
Heeft maar dat niet krijgt omdat de peters/meters te weinig betalen.
En Jantje heeft veel gulle peters/meters dus die krijgt extra snoepjes en luxe spullen?
DeMolenhoek schreef:Nee, ik heb er 2 geadopteerd. Maar effectief geadopteerd in de zin van: Ze (nu nog maar 1 helaas, ander is overleden van ouderdom) lopen bij mij op de weideWel al vaker zo maar gedoneerd, zowel materiaal als geld
maximuss schreef:Wauw, omdat het ineens niet meer "exclusief" is, ga je naar iets anders op zoek... Tot zover dan je zogezegde nobele motief van "verwaarloosde paarden" helpen.
Wat wil je nu eigenlijk?
henst schreef:Kan je daar ook matriaal adopteren?