Een jaar lang met Wonderfull

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

November108

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 07:08

jolmer20 schreef:
Wat een leuk overzicht!
Jullie zijn leuk samen!
Klopt het dat ze uit zuid-holland kwam? Ze komt me wel heel bekend voor!

Dankjewel! Uit Berkel en Rodenrijs komt ze, maar ze kwam voor ze bij die eigenaren stond van stal Woudtzicht in Schipluiden. Ben benieuwd of je haar kent? :D het lukt me namelijk niet om contact te leggen met de oude stal.

Leuk he al die Uniform kopietjes! Krijg ook elke keer als ik een topic open weer PB's van paarden waar ik soms echt twee keer in mijn ogen moet wrijven van "huh die lijkt veel op de mijne!"
Misschien maar een keer een grote meeting houden, zouden grappige foto's worden :')

Junior lijkt ze iets compacter weg te geven of zie ik dat niet goed? Wonderfull zou ik ook zo aan een 8jarige meegeven (maar met 1m75 best lastig) :')
Ze wordt pas lastiger als ze echt aan de bak moet haha

jolmer20

Re: Een jaar lang met Wonderfull

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 07:13

Ik ken haar inderdaad, ken haar vorige eigenaren. Ze heeft ook even op Prinstenstad gestaan geloof ik. Dus ken haar nog niet heel lang hoor! Maar vond haar gelijk zo’n aansprekend beestje! En zo lief!

November108

Re: Een jaar lang met Wonderfull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 11:44

Ah leuk! De vorige eigenaren komen binnenkort ook weer langs als de dochter uit Amerika terug is :D dus daar heb ik nog contact mee!

Ik vind het leuk om te horen dat mensen haar aansprekend vinden :D ook op cross of buiten word ik vaak aangesproken over haar (in positieve zin dus). Ik vind het vooral tijdens buitenritten leuk dat mensen vaak veel vriendelijker zijn dan als je zonder paard loopt :o