Al moet ik zeggen dat het best handig zou zijn als ik een keer val, ben er een beetje bang voor namelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Whooops! 
.
In de jaren daarna wel vaak genoeg er half afgelegen en me nog net vast kunnen houden. Vooral bij mijn huidige paard, in al die jaren toch wel behoorlijke rodeo's gehad en me net in het zadel kunnen houden.
Mijn jonge paard is niet zo braaf, dus in de laatste 9 maanden ben ik al meer gevallen dan in mijn hele paardrijcarrière daarvoor :p
Er keken 20 kinderen toe en die dachten allemaal dat ik dood was volgens mij, ik landde tegen een metalen steunpilaar dus die klap kon je in de hele manege horen
en toen was daar de muur.) 
wat naarder was de val een maandje daarvoor van een paard wat een nare bok gaf in galop. Liet de teugels te laat los dus werd meegesleept en kreeg een hoef op me. Had een enorme blauwe plek en stuitje gekneusd. Dat laatste voel ik nog steeds. Maar ben er altijd goed vanaf gekomen
.
.
hing ik plots in haar nek. Me nog proberen recht te zetten, maar uiteindelijk mezelf toch maar laten vallen
)