Het is een behoorlijk grote zaak nog en ze hebben allerlei spullen voor hele nette prijzen. Vooral rijbroeken en andere rijkleding is stukken goedkoper dan bij het Peerdewinkeltje of Bos Ruitersport. De vrouw die in de winkel stond was heel aardig en behulpzaam en zelfs een beetje te spraakzaam. Ze hebben een ruim assortiment aan halsters, dekjes, borstels etc. en ook leuke cadeau-artikelen voor geen achterlijk hoge prijzen. In de winkel is ook erg veel voor de mensport te vinden, maar dat is niet bepaald mijn ding als westernruiter, dus daar kan ik verder ook niet veel over zeggen, omdat ik die produkten en prijzen gewoon niet kan beoordelen. Maar het viel me totaal niets tegen. Het is namelijk gewoon naast een huis en ik stelde me er eigenlijk niets van voor, maar ja, als je een keer in de buurt bent, moet je toch kijken. Ze hadden ook van alles in de aanbieding op dit moment, soms met 50% korting. Ja, ik ben er zeker wel over te spreken en aangezien de afstand naar Maurik voor mij even ver is naar Scherpenzeel, zou ik de aankomende keer als ik iets nodig heb eerder richting Maurik rijden.
De naam van de zaak is Ruiter-Menshop Nico-Adry Avezaath en het is te vinden op de Tielsestraat 49.
Ik hoop dat ik de 'paardenshoppers' uit regio Veenendaal hier een beetje mee kan helpen. Voor mij was het wel een redelijke openbaring

.
) ga ik naar Nieuwegein (Horselover)!

)