Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dankjewel voor de tip en het compliment!
Nu heb ik hier ook wel een spoedcursus in gehad toen we 18 spierwitte paarden wit moesten houden voor opnames in Engeland.
Helaas bleek toen al dat Pasador het grootste varken was.
Ik ben inderdaad vooral gevallen voor zijn karakter. Looks zijn een leuke bijkomstigheid haha! Hij is zo onwijs mensgericht, werkwillig en slim. Soms iets te werkwillig
, maar altijd bij te sturen.
De training is ook veel gericht op gehoorzaamheid aan de hulpen, braaf stil staan, rustig blijven in bijzondere situaties, werken met props (lange jurken, lanzen, zwaarden, vuur, etc.). Door overal aandacht aan te geven, houden we de training erg afwisselend en leuk.
Maar ik wil hem dus zeker blijven ontwikkelen op verschillende vlakken. Nu is er volgens mij niet veel paardenfilmwerk in Nederland, maar je weet het natuurlijk nooit haha!
Ja, was heel gaaf om te zien! Dankjewel!
Ik heb wel nagedacht over een volgtopic, maar ik twijfel nogal.
Ons leventje is niet altijd interessant haha! En als ik aan het filmen ben, mag ik het meeste ook niet gelijk delen of laten zien, haha! Maar als er meer mensen het interessant vinden, kan ik het misschien wel proberen.
En haha, ja, hij vind alles prima.
En grasjes zijn natuurlijk veel belangrijker!
Als onze Haflinger niet een standaard Haf was, maar een bruine kwpner oid hadden we graag hem meegenomen! Ach wie weet in de toekomst met een ander paard.
Ik heb zelf meegeholpen op de set van Beauty and the Beast. En hij is een wit paard en deed mee aan een Disney film. (alleen dan niet BatB) Dus logische verwarring.
Super gaaf dat jullie ook meegedaan hebben aan Redbad!
Dankjewel!

En wat zal jij trots op hem zijn, zelfs ik voelde me een beetje trots toen ik het filmpje bekeek van het liggen haha
wat is hij heerlijk braaf en relaxed, bijzonder om te zien
Zou wel een mooi gebied zijn om met paarden te rijden haha!
Leuk dat je het zo kon herkennen!
Haha, nee, dat zie je verkeerd, dat is gelijk een extra moeilijkheidsgraad.
Hij houdt wel van een uitdaging.
Haha, wat leuk om te horen! Toen ik de filmpjes zag was ik ook zo trots! Dat hij dat ook zo makkelijk bij anderen doet. Heb ze ook al te vaak bekeken, haha!
Haha, is een hoefijzer van hem ook goed?
Leuk om te horen dat jij ook wel interesse hebt in een volgtopic. Ik zal eens nadenken en kijken of het lukt, want ik moet het dan wel een beetje kunnen bijhouden natuurlijk.
Hij is 10 jaar oud, wordt bijna 11.