Filmpaard Pasador - eerste 6 maanden in NL!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RyanneZarita

Re: Filmpaard Pasador - eerste 6 maanden in NL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:04

Super leuk om een kijkje te krijgen in jouw "keuken". Onwijs leuk beest!! Keep 'm coming!

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:37

Heel erg leuk om te zien. Vooral het oefenfilmpje. Hij vind het allemaal wel prima.

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 17:48

Oh wauw! Staat hij op de bokt Facebook en in uitgelicht! Gaaf! <3
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! <3

pien_2010, dankjewel! En klopt, dat is een van onze werkpunten. Hij verdwijnt graag in zijn eigen houding zonder aanleuning. _-:( Dankjewel voor de tip en het compliment! <3
MoppieFilou, dankjewel! Haha ja, het wit houden wordt ik steeds iets handiger in. :+ Nu heb ik hier ook wel een spoedcursus in gehad toen we 18 spierwitte paarden wit moesten houden voor opnames in Engeland. :') Helaas bleek toen al dat Pasador het grootste varken was. }>
cheidie, dankjewel! <3
Renee_S, dankjewel! <3 Ik ben inderdaad vooral gevallen voor zijn karakter. Looks zijn een leuke bijkomstigheid haha! Hij is zo onwijs mensgericht, werkwillig en slim. Soms iets te werkwillig :):) , maar altijd bij te sturen.
EngeltjeS, dankjewel! <3
Riel, dankjewel! Als de kans zich voordoet, dan zou ik zeker de kans aangrijpen. Er staat alleen op dit moment nog niet iets op de planning. Maar de filmwereld is wel vaker lastminute en grillig, dus wie weet! :D
Dani, dankjewel! Toen Pasador bij mij kwam, zat de basis van het liggen erop. Dit ben ik zelf gaan uitbreiden en verfijnen. Verder ben ik rustig begonnen om hem meer dingetjes te leren, maar het is niet dat ik dit dagelijks doe. Kunstjes is ook eigenlijk maar een klein deel van het filmpaard zijn. :D De training is ook veel gericht op gehoorzaamheid aan de hulpen, braaf stil staan, rustig blijven in bijzondere situaties, werken met props (lange jurken, lanzen, zwaarden, vuur, etc.). Door overal aandacht aan te geven, houden we de training erg afwisselend en leuk. :D Maar ik wil hem dus zeker blijven ontwikkelen op verschillende vlakken. Nu is er volgens mij niet veel paardenfilmwerk in Nederland, maar je weet het natuurlijk nooit haha!
zanakuzies, Ja, super! Dankjewel! :D
Tigress, Haha, dat komt dus niet zoveel voor? :+ Ja, was heel gaaf om te zien! Dankjewel! <3
CalipsoLover, dankjewel! En ja, klopt. :D
HelmerG, dankjewel! <3 Ik heb wel nagedacht over een volgtopic, maar ik twijfel nogal. :o Ons leventje is niet altijd interessant haha! En als ik aan het filmen ben, mag ik het meeste ook niet gelijk delen of laten zien, haha! Maar als er meer mensen het interessant vinden, kan ik het misschien wel proberen. :D En haha, ja, hij vind alles prima. :') En grasjes zijn natuurlijk veel belangrijker! :+
Chasey, dankjewel! Pasador heeft niet meegedaan aan Beauty and the Beast, dus 'is' niet 'Phillipe'. Wel een Disneypaard haha! Hij was niet degene met de vuurbal, dat was een andere witte. Die deed het ook super! Pasador was op dat moment het rijpaard van een van de hoofdacteurs, dus werd daar niet voor gebruikt.
Elliottt, dankjewel! <3
Lizy29, dankjewel! Haha, zo'n ballonnetje past er inderdaad goed boven! :')
Nouvel, dankjewel! <3
RyanneZarita, dankjewel! <3
Emj_23, dankjewel! <3

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:59

Ohh hoe kom ik er dan bij dat het Phillipe is? Dat zal die van een andere bokker zijn denk ik :D
Daan (mijn man) en ik hebben als figurant mee gedaan in Redbad. We vonden vooral de paarden zo gaaf. Want ja ons hart ligt toch bij paarden :D Als onze Haflinger niet een standaard Haf was, maar een bruine kwpner oid hadden we graag hem meegenomen! Ach wie weet in de toekomst met een ander paard.

Echt super gaaf dat je paard in de film speelt en dat je dat samen met je paard kan doen!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:02

Wat is het een prachtig paard en dat filmpje van het oefenen is super leuk, wat is hij heerlijk onverstoorbaar.

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 19:21

Chasey, ik denk dat je twee zaken gelinkt hebt haha. :D Ik heb zelf meegeholpen op de set van Beauty and the Beast. En hij is een wit paard en deed mee aan een Disney film. (alleen dan niet BatB) Dus logische verwarring. ;) Super gaaf dat jullie ook meegedaan hebben aan Redbad! +:)+ Jammer dat jullie haflinger niet mee kon doen. Maar inderdaad, wie weet doet een andere kans zich voor. In ieder geval heb je dit zelf kunnen meemaken! *\o/* Dankjewel!
Sharani, dankjewel! <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:56

Nee komt niet veel voor, paarden zijn officieel niet toegestaan in dat gebied dus als ik er loop en foto's maak, zie ik enkel honden. Om dan zelfs bomen te herkennen, weten waar jullie gelopen hebben en het idee dat er paarden zijn geweest is echt super tof :D

Ik weet nog dat ik een dag ervoor in het bos was en het bord zag over dat het de volgende dag niet toegankelijk zou zijn. Was heel gaaf om te weten dat het dan voor zo'n film zou zijn :D

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:07

Leuk om weer een topic van hem te zien.
Hij is zo geweldig <3
Mooie combi zijn jullie ook.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:22

Wat een mooierd is het en wat leuk dat jullie zo veelzijdig aan de gang zijn.

Naast alle complimenten heb ik wel 1 klein puntje van kritiek: je paard leren lezen en dan het blad voor hem op zijn kop houden is niet heel aardig. ~~}>

Gemma_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:20

Wat een ontzettend mooi dier is het! <3 En wat zal jij trots op hem zijn, zelfs ik voelde me een beetje trots toen ik het filmpje bekeek van het liggen haha :') :j wat is hij heerlijk braaf en relaxed, bijzonder om te zien

Mooie combi zijn jullie ook, heel veel geluk en plezier veder saampjes :D

elbony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:41

Daar is hij weer, mijn favoriete filmster Pasador. Geeft hij ook handtekeningen? Als ja, dan wil ik er graag eentje.
Wat fijn dat deze prachtige filmster zo'n goed tehuis heeft gevonden bij jou!
Het blijft leuk om je verhalen over je voortgang en je belevenissen met hem te lezen, dus een volgtopic, vind ik ook een goed idee.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:07

Wat een super gaaf verhaal!

Hoe oud is hij?

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 14:45

Tigress, aha, dan is het inderdaad helemaal bijzonder! :j Zou wel een mooi gebied zijn om met paarden te rijden haha! :D Leuk dat je het zo kon herkennen! +:)+
L_Ruiterhuis, dankjewel! <3
Maflinger_S, dankjewel! <3 Haha, nee, dat zie je verkeerd, dat is gelijk een extra moeilijkheidsgraad. :+ :') Hij houdt wel van een uitdaging. :D
Pownie_01, dankjewel! <3 Haha, wat leuk om te horen! Toen ik de filmpjes zag was ik ook zo trots! Dat hij dat ook zo makkelijk bij anderen doet. Heb ze ook al te vaak bekeken, haha! :o :D
elbony, dankjewel! <3 Haha, is een hoefijzer van hem ook goed? :D Leuk om te horen dat jij ook wel interesse hebt in een volgtopic. Ik zal eens nadenken en kijken of het lukt, want ik moet het dan wel een beetje kunnen bijhouden natuurlijk.
Nicje87, dankjewel! <3 Hij is 10 jaar oud, wordt bijna 11.