Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SandravdB schreef:Volgens marktplaats is hij al gereserveerd en dus verkocht
lnvdh schreef:www nee zeker niet hoor heb in mijn hoofd er een jaar voor uit getrokken.. maar vaak zijn ze al weg of echt te duur of als je in gesprek gaat met ze niet voor onze situatie geschikt. daardoor heb ik er nu drie gezien wv een wel leuk was maar niet door de keuring kwam. de andere twee pasten niet bij ons en er was geen klik. Ik zeg nu ook wel droompaardje maar dat is ook overdreven is meer een leuke pony gezien... maar zelf zocht ik niet in deze maat.. ik zocht tussen de 150 en 163 cm zeg maar.... vndr de twijfel.. maar we gaan zowieso kijken... maar was ook benieuwd of er meer mensen een d pony berijden.. en ik weet dat je niet naar de lengte maar ook de bouw moet kijken. mijn dochter rijd er nu een van 140 maar erg rond beestje dus komt halverwege de buik zowat met der voeten
bij de afgekeurde werd dat een knabstrupper met stippen en het werd uiteindelijk een effen knabstrupper die net onder het zadel was en met geluk aansprong in galop bij het proefrijden. En ben nog steeds blij met die rare kroot (want het is wel een rare
)
lnvdh schreef:nou helaas liet de mw in kwestie niets meer van zich horen dus het is niet tot een date gekomen.. Ik ben bang dat ze hem aan een ander heft verkocht, stiekem hoop ik nog op een wonder.. Maar iig de zoektocht continues..