:D dus ik heb altijd een cap op
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat ben ik blij dat, ondanks ik in die periode gewoonweg uitgelachen werd omdat ik een champignoncap droeg en niet gewoon zonder reed, ik erboven stond en toch mijn cap opzette! Laurakeuh schreef:ik rijd bijna nooit met een cap ... maar als je weet dat je op een paard zit dat soms onverwachte dingen uithaald, dan kan je er beter wel 1 opzetten!Hangt van paard tot paard af vind ik ...

). Mijn paard is superbraaf, maar als ze 1 keer weg is, is ze weg. Ik ben al 2 keer gevallen en die 2 keer was ik vooral de tweede keer de hemel dank dat ik mijn cap ophad. Ik heb geen last van symptomen als ik ga zweten(gek genoeg doe ik dat nauwlijks onder mijn cap en btw zweten bij een sport is normaal), mijn haar zit niet goed(een lage staart maken en het probleem is opgelost bij mij) ik zie eruit als een paddestoel(je zit op je paard die ziet je toch niet) mijn paard is toch braaf(die van mij ook maar een onverwachte knal of gewoon eens over een lompe steen struikelen is al genoeg) het is een rotding(vond ik in het begin ook, na een paar weken was ik het zo gewoon en nu voel ik hem zelfs al niet meer op mijn hoofd zitten)Lemonlover schreef:Ik rijd nooit zonder cap! ik vind het te gevaarlijk!
Straks val je nog en dan heb je bijv een gebroken nek! Maar ik wou eerst wel zonder cap rijden dan was toen k ging logeren! maar jah toch nie gedaaaaaaaan!
maar kans op een hersenschudding etc... daar is de cap meer voor bedoelt
. Als je op een ander bericht wilt reageren kan je dat ook quote, maar ik raad je toch aan eerst de handleiding en regels van bokt door te lezen