Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Felien1988 schreef:Amy schreef:En een bijrijder een (groot) deel van de kosten laten betalen?
Per maand ben ik aan stalling + service 510 EUR kwijt.
Hoefsmid is 1 keer in de 7 weken 140 EUR.
Is inderdaad een enorm bedrag (Randstad), maar zo weet ik zeker dat ze niets te kort komt.
Een optie zou zijn om een goedkopere stal te vinden.
Maar bij goedkoper word er ook minder voor je paard gedaan waardoor je meer tijd kwijt bent en vaker erheen zou moeten. En je hebt natuurlijk minder faciliteiten.
Dat zou de bijrijdster dan ook moeten willen.
In dat geval zou het paard helemaal afhankelijk worden van de bijrijdster, andere mensen van die stal en ik.
Women2 schreef:Hier in Friesland kun je voor 120.00 in de maand stallen. Komt ze in een loopstal met veel naar buiten. Kun je vast wel iemand vinden die haar ook wil rijden. Wordt super voor de paarden gezorgd
Mag wel pb sturen voor het adres
chocobroodje schreef:Als lease paard is wellicht nog een optie? Wel met de optie tot verplaatsen, anders wordt het lastig denk ik. En anders lekker ergens op de wei zetten. Als je dat bv in friesland zou doen zijn de prijzen nog wel te overzien.. Met lease blijf jij eigenaar en heb je dus altijd een vorm van controlle.
Gypsy schreef:Alle verhalen over het weggeven/verkopen van dieren met een "bemerking" die ik ooit heb gehoord lopen slecht af.