Leeftijd PonyParkCity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

W_Rosa

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 21:12

Behalve is behandel

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 21:54

Ppc moet gewoon gesloten worden. Paardjes lekker met pensioen, geen gerag meer van pubermeiden op shetlanders. Opgelost. :Y)

Ik zou er niet je geld aan uitgeven tenzij je wilt gaan wandelen met een shetlander. Rijden gaat het echt niet worden ben ik bang.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 21:57

W_Rosa schreef:
KristenHorse ik ben geen nepacount. En ik ben niet te zwaar, want een grote Shetlander kan gewoon 50 kilo dragen. Ze zijn misschien klein, maar wel heel sterk. En ik snap dat het niet de bedoeling is dat er lange, zware en oudere kinderen op zitten, maar ponyparkcity heeft het ook niet goed geregeld dat ze dat laten gebeuren. Iedereen doet trouwens heel bot tegen me, maar ik vertel alleen maar feiten.
En ik denk dat lang niet iedereen zich altijd goed aan de regels houdt . Als ik die pony goed behalve is het toch geen probleem? Ik ga heus niet de hele dag door het park crossen met mijn pony.

Als lang niet iedereen zich aan de regels houd zou jij dat wel moeten doen. Rijden op een pony is hartstikke leuk, maar je moet de pony er niet mee in de weg zitten. Een shetlander, die ze daar hebben dus is eigenlijk alleen fatsoenlijk rijbaar door kinderen tot max 1.25 ofzo. Je kan daar gewoon niet meer op gaan zitten als je groter, zwaarder en ouder bent. Het gaat er hier niet om of je het paardje goed of niet goed behandeld, het gaat erom dat je gewoon niet op een veel te kleine shetlander moet gaan zitten omdat het leuk is en omdat je vind dat je er gewoon op kan gaan zitten zolang je hem goed behandeld.

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:02

Weetje laten we deze discussie maar beëindigen. Wij hebben een andere mening. Ik snap die van jouw en jij hebt een ander beeld van een Shetlander dan ik. Klaar.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:04

W_Rosa schreef:
Weetje laten we deze discussie maar beëindigen. Wij hebben een andere mening. Ik snap die van jouw en jij hebt een ander beeld van een Shetlander dan ik. Klaar.

Wat is jou beeld dan van een shetlander?

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:11

Je hebt verschillende maten Shetlanders. Ik werk op een boerderij en daar hebben ze ook een Shetlander. Die is klein maar wel heel sterk. Zij kan mij prima dragen en vind dat ook niet erg. Ze vind het juist alleen maar leuk om naar buiten te gaan. Je moet natuurlijk niet met je voeten op de grond komen. Zolang je voeten boven de knieën komen ben je nog niet te groot. En 1/5 van het gewicht van de shetlander is wel de max wat ie kan houden.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:12

W_Rosa schreef:
Je hebt verschillende maten Shetlanders. Ik werk op een boerderij en daar hebben ze ook een Shetlander. Die is klein maar wel heel sterk. Zij kan mij prima dragen en vind dat ook niet erg. Ze vind het juist alleen maar leuk om naar buiten te gaan. Je moet natuurlijk niet met je voeten op de grond komen. Zolang je voeten boven de knieën komen ben je nog niet te groot. En 1/5 van het gewicht van de shetlander is wel de max wat ie kan houden.

Hoe lang ben jij en hoe lang is de shetlander? Hoe weet jij dat de shetlander dat niet erg vind? Er zijn veel mensen die helemaal verkeerd over een shetlander denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:13

Wat leuk, dan ga ik ook maar een vakantie boeken bij ppc. Ik ben 1.60 en 58 kilo, wel 22 jaar overigens :')

Ik geloof er niks van. Arme pony's.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:14

Amy schreef:
Wat leuk, dan ga ik ook maar een vakantie boeken bij ppc. Ik ben 1.60 en 58 kilo, wel 22 jaar overigens :')

Ik geloof er niks van. Arme pony's.

Kan makkelijk natuurlijk want shetlanders zijn heel sterk!

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:16

Ik ben zelf 1.73 meter en ik heb geen idee hoe groot zij is. Ze doet altijd haar oortjes naar voren als we naar buiten gaan en dan gaat ze zo ongeveer al draven voordat ik het zeg. En ze vind het ook geweldig om dan in volle rengallop te gaan enzo.

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:18

Jemig man jullie snappen er niks van. De limiet staat op 12 jaar maar als je 13 bent mag het ok nog wel. Natuurlijk mag je niet op je 22 daar een pony huren. Het is tenslotte voor KINDEREN. Jij zou dan een ritje op een PAARD mogen maken aangezien jij een volwassenen bent.

SavannahNx

W_Rosa schreef:
Ik ben zelf 1.73 meter en ik heb geen idee hoe groot zij is. Ze doet altijd haar oortjes naar voren als we naar buiten gaan en dan gaat ze zo ongeveer al draven voordat ik het zeg. En ze vind het ook geweldig om dan in volle rengallop te gaan enzo.

Sorry maar met 1.73 op een shet gaan zitten... Ik ga deze discussie inderdaad maar stoppen en hopen dat jij niet serieus een persoon bent die dit doet.

W_Rosa

Nou duidelijk?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:19

W_Rosa schreef:
Jemig man jullie snappen er niks van. De limiet staat op 12 jaar maar als je 13 bent mag het ok nog wel. Natuurlijk mag je niet op je 22 daar een pony huren. Het is tenslotte voor KINDEREN. Jij zou dan een ritje op een PAARD mogen maken aangezien jij een volwassenen bent.

Maar jij mag met je 1.73 wel op een shet gaan zitten omdat je nog een “kind” bent toch?
Je bent net zo groot als een volwassene en groter dan Amy is. Dus in deze maakt leeftijd niks uit en moet ook jij met je lengte op een paard.

Ik ga nu niet meer reageren.

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:22

Ik zit ook meestal op een andere pony. Ik rij bijna nooit op haar. Vroeger meer maar nu niet zo veel. Jullie denken echt dat ik gestoord ben of zo want ik snap ook heus wel dan ik beter op een grotere pony kan. Maar het is geen ramp als je 50 kilo weegt en op een Shetlander rijd. Het is toch vaag als een kind van 12 zegt: ik ben 1,60 meter en weeg 50 kilo en ik mag op een Shetlander. Ik ben 2 jaar ouder, ben 10 centimeter langer maar weeg precies het zelfde. Waarom zou ik dan niet in die pony mogen?

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:23

Maar laten we inderdaad hier maar mee ophouden.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:25

Dat 12 jarige op een shet mogen van het park is niet te vergelijken met wat Past en wat niet.

Je bent 14. Ik hoop dat je nog eens goed na gaat denken en veel ervaring gaat opdoen in de branche en dán zul je later denken ‘ik was echt te naief’ ;)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:31

1/5 van een Shetlander gewicht erop?
De norm is max 15%

Dus een pony van 300 kilo mag MAXIMAAL!! 45 kilo dragen. Dat gewicht halen de meeste Shetlanders al niet eens, dus zeg tot 35 kilo ongeveer.

Het is een leuk park, ben er als kind ook heel veel geweest in de tijden dat er nog grotere pony’s en zelfs paarden tussen liepen. Tegenwoordig is het echt een park voor jonge/kleine kinderen. Mijn neefjes van 2 en 4 zouden het geweldig vinden. Dan maak je ook maar een paar ritjes per dag met zo’n pony, hebben ze ook niks van te lijden.

Tot een jaar of 10 is het denk ik geschikt, dan houdt het wel op. Kun je beter op ponykamp gaan!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:33

Even op hun website gekeken en het eerste wat ik zie zijn te grote kinderen op te kleine pony’s :n

Dus als je 12 bent, ongeacht jouw lengte en gewicht, mag je op zo’n arme shet kruipen Afbeelding

TS: als je heel verstandig bent kruip je alleen iets wat ook jou goed kan dragen en is hier geen mogelijkheid toe zou ik een pony lekker verzorgen en kroelen. Dat verdienen ze op ten minst

W_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:34

We gingen er toch over ophouden?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:37

W_Rosa schreef:
We gingen er toch over ophouden?

Wie ben jij :')
Heb je geen shetjes om lastig te vallen op dit tijdstip?

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:47

Huh maar alle ponys van PPC zijn toch weg??? Of dus toch niet?? Nou snap ik t niet meer

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:49

zanakuzies schreef:
Huh maar alle ponys van PPC zijn toch weg??? Of dus toch niet?? Nou snap ik t niet meer

Die van Slagharen zijn weg ;) PPC is er nog

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:58

Maureen_M schreef:
Even op hun website gekeken en het eerste wat ik zie zijn te grote kinderen op te kleine pony’s :n

Dus als je 12 bent, ongeacht jouw lengte en gewicht, mag je op zo’n arme shet kruipen [ [url=m/2JMGVw.png]Afbeelding[/url] ]

TS: als je heel verstandig bent kruip je alleen iets wat ook jou goed kan dragen en is hier geen mogelijkheid toe zou ik een pony lekker verzorgen en kroelen. Dat verdienen ze op ten minst

Veeeelste grote kinderen erop. Zijn er geen paardenkenners in dat park ofzo?

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:58

Sorry, klopte niet. Al heb ik nog hetzelfse vermoeden
Laatst bijgewerkt door __Elizabeth op 15-05-18 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt