Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
W_Rosa schreef:KristenHorse ik ben geen nepacount. En ik ben niet te zwaar, want een grote Shetlander kan gewoon 50 kilo dragen. Ze zijn misschien klein, maar wel heel sterk. En ik snap dat het niet de bedoeling is dat er lange, zware en oudere kinderen op zitten, maar ponyparkcity heeft het ook niet goed geregeld dat ze dat laten gebeuren. Iedereen doet trouwens heel bot tegen me, maar ik vertel alleen maar feiten.
En ik denk dat lang niet iedereen zich altijd goed aan de regels houdt . Als ik die pony goed behalve is het toch geen probleem? Ik ga heus niet de hele dag door het park crossen met mijn pony.
W_Rosa schreef:Je hebt verschillende maten Shetlanders. Ik werk op een boerderij en daar hebben ze ook een Shetlander. Die is klein maar wel heel sterk. Zij kan mij prima dragen en vind dat ook niet erg. Ze vind het juist alleen maar leuk om naar buiten te gaan. Je moet natuurlijk niet met je voeten op de grond komen. Zolang je voeten boven de knieën komen ben je nog niet te groot. En 1/5 van het gewicht van de shetlander is wel de max wat ie kan houden.
W_Rosa schreef:Ik ben zelf 1.73 meter en ik heb geen idee hoe groot zij is. Ze doet altijd haar oortjes naar voren als we naar buiten gaan en dan gaat ze zo ongeveer al draven voordat ik het zeg. En ze vind het ook geweldig om dan in volle rengallop te gaan enzo.
W_Rosa schreef:Jemig man jullie snappen er niks van. De limiet staat op 12 jaar maar als je 13 bent mag het ok nog wel. Natuurlijk mag je niet op je 22 daar een pony huren. Het is tenslotte voor KINDEREN. Jij zou dan een ritje op een PAARD mogen maken aangezien jij een volwassenen bent.
Maureen_M schreef:Even op hun website gekeken en het eerste wat ik zie zijn te grote kinderen op te kleine pony’s![]()
Dus als je 12 bent, ongeacht jouw lengte en gewicht, mag je op zo’n arme shet kruipen [ [url=m/2JMGVw.png]Afbeelding[/url] ]
TS: als je heel verstandig bent kruip je alleen iets wat ook jou goed kan dragen en is hier geen mogelijkheid toe zou ik een pony lekker verzorgen en kroelen. Dat verdienen ze op ten minst