Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ze zijn nooit meer terug geweest. Blijkbaar was het afgesloten. Maar bij mij scheelde het wel dat die mensen helemaal in Friesland woonden en dat de dochter (hij was van een moeder en dochter geweest) in Frankrijk ging studeren.
Dorien66 schreef:Ik heb niet zo'n fijne ervaring met 'mag ik contact houden?' na de aanschaf van een paard. Oud-eigenaar woonde niet eens in de buurt, maar bleef zich bemoeien met mij en mijn paard. Dus ik zou het niet zo gauw meer goed vinden, zeker niet als oud-eigenaar dichtbij woont.

Ze komt gemiddeld 1x per jaar even kijken.
bigone schreef:Kijken prima, rijden zeker niet want straks heb je ze om de haverklap op de dam om gratis te rijden.
Resistance schreef:Dorien66 schreef:Ik heb niet zo'n fijne ervaring met 'mag ik contact houden?' na de aanschaf van een paard. Oud-eigenaar woonde niet eens in de buurt, maar bleef zich bemoeien met mij en mijn paard. Dus ik zou het niet zo gauw meer goed vinden, zeker niet als oud-eigenaar dichtbij woont.
Was dat nou dat verhaal wat ook op facebook helemaal verder was gaan spelen?
Lusitana schreef:bigone schreef:Kijken prima, rijden zeker niet want straks heb je ze om de haverklap op de dam om gratis te rijden.
Dat bepaal je toch zeker zelf? Je moet ze immers nog altijd toestemming geven, ze kunnen niet zomaar je paard pakken.
Gratis rijden, je doet alsof het als alternatief wordt aangepakt voor betaald rijden. Het gaat om een emotionele reden, geen economische!
Kuggur schreef:Ik accepteer geen enkele voorwaarde van dergelijke aard bij verkoop. Verkocht= verkocht.