Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilana1234 schreef:Ik ben net naar het ziekenhuis geweest, gaat steeds slechter. De hartslag wordt trager en zwakker. Ik hoop toch zo dat ik haar nog kan spreken. Laatste echte goede ogenblik was afgelopen vrijdag, toen heeft mijn moeder haar nog naar Pier gebracht. Ze had niet veel energie meer en die avond ging het steeds slechter. En kwam ze weer in het ziekenhuis terecht. Nu zal ze er niet meer levend uitkomen ben ik bang. In december reed ze nog gewoon dagelijks en ineens 11 januari werd ze onwel.. en de rest weten jullie. De K heeft keihard toegeslagen de tweede keer. Ze heeft de alles zwaarste behandeling gehad wat dus geen zin heeft gehad. Ik zit in Noord Holland omgeving rond Haarlem.
Ilana1234 schreef:Afstand voor verplaatsen zou niet eens zo erg zijn, als het paard maar eerlijk word behandeld. Mijn zus haar levenswens goed te doen zou voor mij al heel veel betekenen. Ik reageer straks verder.
paardje87 schreef:Ilana1234 schreef:Afstand voor verplaatsen zou niet eens zo erg zijn, als het paard maar eerlijk word behandeld. Mijn zus haar levenswens goed te doen zou voor mij al heel veel betekenen. Ik reageer straks verder.
Als dat zo is heb ik een stal vlak naast mijn huis waar letterlijk alles uit handen wordt genomen voor je, en de prijs is maar 180,- voor een ponybox en 220 voor een paardenbox. Ik sta er zelf ook met mijn paard en ze komen daagelijks buiten op weiland van 08:00-19:00. Stuur mij anders een PB'tje want ik woon niet ver van je af als ik moet afgaan op wat je zei van omgeving Haarlem.
paardje87 schreef:Ilana1234 schreef:Afstand voor verplaatsen zou niet eens zo erg zijn, als het paard maar eerlijk word behandeld. Mijn zus haar levenswens goed te doen zou voor mij al heel veel betekenen. Ik reageer straks verder.
Als dat zo is heb ik een stal vlak naast mijn huis waar letterlijk alles uit handen wordt genomen voor je, en de prijs is maar 180,- voor een ponybox en 220 voor een paardenbox. Ik sta er zelf ook met mijn paard en ze komen daagelijks buiten op weiland van 08:00-19:00. Stuur mij anders een PB'tje want ik woon niet ver van je af als ik moet afgaan op wat je zei van omgeving Haarlem.
Seltje schreef:Wat een rotsituatie, veel sterkte! Hier zou het paard direct welkom zijn, maar ik zit in België, net iets te ver weg. Maar je gaat wel een goede oplossing voor het paard vinden, er zijn echt wel ruiters die wel alles kunnen en willen, maar de financiën niet aan kunnen, vindt zo'n ruiter en je zit goed.