Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
, ik denk dat ze dezelfde kleur als Poow wou hebben.
Zoolgangster schreef:Die foto's waarop de pup bekeken wordt: "Wat is dit en wat kun je er mee?"
Leuke foto's, wat wordt Jesse al groot!
, al is ze gelukkig wel honden gewend en is ze heel relaxt naar ze.Boras schreef:Wat een hond al voor 11 weken. Ik dacht dat ze dan nog meer type toiletrolreclame waren.
Wat een knapperd. Leuk hoor, een blonde. Ik heb het idee dat die het in populariteit afleggen tegen zwarten en bruinen. Die daardoor een beetje gewoontjes zijn geworden.
.
.

maj0 schreef:Die eerste![]()
Wat leuk! Geniet van je leuke pup.
En ook hier wordt er weer genoten van de foto's
, de kids zijn ook gek op de kleine dame. Dankjewel
!Kabayo schreef:Boras schreef:Wat een hond al voor 11 weken. Ik dacht dat ze dan nog meer type toiletrolreclame waren.
Wat een knapperd. Leuk hoor, een blonde. Ik heb het idee dat die het in populariteit afleggen tegen zwarten en bruinen. Die daardoor een beetje gewoontjes zijn geworden.
Dat zijn golden rettieversgeen labrador
Mooie en super lieve fotosmijn pup wad een schijterd zo jong, moest niks van paarden weten. Nu gaat het gelukkig beter
[img]m/CK23Kf.jpg[/im]
, Mooie combi zijn je paard en hond
.Jolien87 schreef:Ik dacht dat er niets schattigers was dan foto's van Jesse en Poow maar foto's van Pup en Poow komen toch wel heel dicht in de buurt.
!
.xLaraaj schreef:Wauw had totaal niet door in het puppy2018 topic dat jij diegene was van mellow en poow![]()
Super leuke foto's, Zoë is toch wel stoer hoor om zo naast een pony te gaan zitten!
, ik had het verder ook niet over ze gehad in dat topic haha.x_Jeanine_x schreef:Dit is echt super lief!
Leuke foto's! Maar wat word Jesse ook al groot
.Maflinger_S schreef:Wat zijn ze lief samen. Mooie foto's.
Nog even en je bent Mellow kwijt aan Jesse, die groeit als kool zo te zien.
.
.Enjoy_ schreef:Ik wil gewoon jouw hele verzameling overnemen, ponies, paarden, kinderen, puppies, kom maar door!!
Ze zijn echt allemaal té schattig.
. Zou ze voor geen goud willen missen
.
!
, wat enorm lief