Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karina schreef:Maar als iemand jou vraagt wat je er voor wilt hebben, dan zeg je toch niet: Doe mij maar een leuke mand met producten? Dan geef je iemand een opdracht om moeite voor jou te gaan doen, dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.
Verder hebben we denk ik allemaal onze eigen interpretatie van de openingspost, voor mij staat "paarden die om de hoek staan" niet gelijk aan dat de eigenaar en TS goede vrienden zijn, en een vriendendienst vind ik persoonlijk ook wel 1 of 2 dagen deze hoeveelheid werk vragen, niet voor anderhalve week.
Onder vrienden kan het wel, als je op jouw beurt ook een vergelijkbare dienst kan vragen. Maar daar lijkt hier geen sprake van, het wordt in ieder geval niet genoemd.
Amiigo schreef:Shaggy09 schreef:veel? Is +/- €5 per uurIk vind 10 euro per dag sowieso best veel. Ik zou het even bespreken met hen en wel zelf eerlijk zijn over hoeveel je er zelf voor wilt hebben.
Anoniem schreef:Ik denk dat de wereld een fijnere plek zou zijn als mensen niet overal geld voor zouden vragen. En we weer eens iets voor elkaar doen gewoon om een ander te helpen.
Zodoende vraag ik er niks voor als ik op iemand anders zijn huis/dieren pas en bied ik ook niet aan om iemand te betalen die bij mij in huis komt voor mijn dieren. Wel zorg ik dat er voldoende boodschappen zijn en er wat lekkers in huis is.
Cinnepin schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat de wereld een fijnere plek zou zijn als mensen niet overal geld voor zouden vragen. En we weer eens iets voor elkaar doen gewoon om een ander te helpen.
Zodoende vraag ik er niks voor als ik op iemand anders zijn huis/dieren pas en bied ik ook niet aan om iemand te betalen die bij mij in huis komt voor mijn dieren. Wel zorg ik dat er voldoende boodschappen zijn en er wat lekkers in huis is.
Klopt, daarom gaan mijn haren overeind staan van de opmerkingen dat ze voor 50 hun bed niet uitkomen....