Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pollewop113 schreef:Wat ontzettend spannend en leuk!Ik wil je alvast heel veel plezier en geluk toe wensen! Als ik mijn oude manegepaard had kunnen kopen had ik dat ook gedaan, maar helaas graast hij al op de eeuwige groene weides...
Ik heb nog het geluk dat ik nog een ontzettend leuk verzorgpaard heb
Tucktuck schreef:Ja ik krijg tuig erbij, net als haar dekens. Ik heb wel bij Arthur een nieuw pad en hoofdstel gekocht. Dan kan ik afwisselen tussen Shank en Snaffel.
Ben nu even aan het uitzoeken wat ik nog meer wil hebben. Iets van een EHBO setje lijkt me handig.
En zo wil ik nog even verder uitzoeken wat handig is.
Juut schreef:Tucktuck schreef:Ja ik krijg tuig erbij, net als haar dekens. Ik heb wel bij Arthur een nieuw pad en hoofdstel gekocht. Dan kan ik afwisselen tussen Shank en Snaffel.
Ben nu even aan het uitzoeken wat ik nog meer wil hebben. Iets van een EHBO setje lijkt me handig.
En zo wil ik nog even verder uitzoeken wat handig is.
EHBO set is zeker handig...
Ik heb hiervoor een poetskist met oa
- thermometer
- noodverband
- rol kleefverband
- calendula wondspray
- betadinescrub
De rest van invulling is aangevuld aan hand van klachten. Afgelopen winter leek hij bijv richting rotstraal te gaan.
Een reservehalster kan trouwens ook handig wezen![]()
Leuk paard, heel veel plezier met haar!
Zo jammer dat Mariel ermee stopt, maar begrijpelijk. Veel plezier met haar
veel plezier samen!!
(met 3500km afstand) dus ik kan me wel voorstellen hoe het voor je is. Kan je niet gewoon vragen of je elke les dat jij rijdt op haar mag? Lijkt mij in jouw situatie namelijk helemaal geen rare vraag. Hoe oud is ze?Nissima schreef:Ahh wat leuk dat je je favorietje kan kopen! Leuk ook om verhalen van anderen zo te lezen. Ik heb ook mijn favoriet kunnen kopen van de manege en zij is nu 3 maanden in mijn bezit, tussen de 'deal' en de dag dat ze naar mij kwam zaten ook 4 maanden(met 3500km afstand) dus ik kan me wel voorstellen hoe het voor je is. Kan je niet gewoon vragen of je elke les dat jij rijdt op haar mag? Lijkt mij in jouw situatie namelijk helemaal geen rare vraag. Hoe oud is ze?
Heel veel succes met wachten, maar voor je het weet is het maart en is ze écht van jou!
Nissima schreef:Ahh wat leuk dat je je favorietje kan kopen! Leuk ook om verhalen van anderen zo te lezen. Ik heb ook mijn favoriet kunnen kopen van de manege en zij is nu 3 maanden in mijn bezit, tussen de 'deal' en de dag dat ze naar mij kwam zaten ook 4 maanden(met 3500km afstand) dus ik kan me wel voorstellen hoe het voor je is. Kan je niet gewoon vragen of je elke les dat jij rijdt op haar mag? Lijkt mij in jouw situatie namelijk helemaal geen rare vraag. Hoe oud is ze?
Heel veel succes met wachten, maar voor je het weet is het maart en is ze écht van jou!
Bralindy schreef:Alvast gefeliciteerd! Wat ik je wel alvast aanraad is ook je kleine apotheek te hebben zoals;
Thermometer
Sudocreme
Vaseline
Tekentang
Schaar (gewoon en toiletteer schaar, deze heeft een kromming)
Hoefvijl
Groene leem
Eigen EHBO pakketje.
Zakmes
Etc. Veel van hierboven heb ik zelf al meerdere keren moeten gebruiken!