skaay schreef:Wat een heerlijke foto,s!
Leuk he. Paarden zijn ook altijd zo blij met de sneeuw.
AylaB schreef:zo ontzettend leuk! ik hoop ook zo erg dat er dit jaar sneeuw valt in Nederland!
Zal voor je mee duimen
MarjanB schreef:Quir waar zit je in Zweden? Heb m'n zusje nog niet gehoord over sneeuw en die zit in Uppsala.
Op ongeveer dezelfde hoogte (iets zuidelijker) en een km of 300 naar het westen.
Wij zitten in Örebro län, vlakbij Karlskoga. Maar de sneeuw is helaas wel alweer weg. Vandaag zou het geen sneeuwen, nou het "sneeuwt" als het wat kouder was geweest.
midori schreef:Oh ja dat is toch wel wat zuidelijker! Bij ons is het de afgelopen jaren ook niet meer sneeuw zeker meer hoor... Afgelopen 3 jaar amper of geen witte kerst gehad. Zonder sneeuw is het toch wel erg donker.
In eerste instantie voor mijn studie (psychology, in zweden is het niet opgebroken in een bachelors en masters en dat wou ik wel) maar heel eerlijk gezegd trekken mij de mensen ook niet heel erg.. Voel mij er niet helemaal op mijn plek
Witte kerst is hier inderdaad ook niet zeker, helaas. Maar wel sneeuw zeker als dat er sowieso sneeuw ligt in de winter, maar meestal pas in januari/februari echt sneeuwzeker. Zonder sneeuw is het inderdaad erg donker, de dagen zijn ook zo kort! Half 10 is het licht en 3 uur is het alweer donker, als er geen sneeuw ligt is het dus ook echt donker.
Mentaliteit is hier in Zweden inderdaad wel echt heel anders, maar dat bevalt me op zich wel. Denk wel dat er een groot verschil is tussen platteland en stad.
Maar wel begrijpelijk.