Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop dat ik nog heel lang met haar kan rijden, maar de kans dat je wat korter doet met een ouder paard is natuurlijk best groot en dan is het lastig, want dan zijn ze nog goed genoeg voor "grasmaaier" maar niet meer om te rijden. En dat is dan wel heel duur.
.justkid schreef:Mijn paard van 17 zou precies zijn wat je zoekt, lief, rustig, sociaal, altijd opzadelen en wegrijden ook na 3 weken vakantie. Geen slome maar wel gewoon betrouwbaar en ook zonder enig gebrek.
Ze zijn er echtik hoop dat ik nog heel lang met haar kan rijden, maar de kans dat je wat korter doet met een ouder paard is natuurlijk best groot en dan is het lastig, want dan zijn ze nog goed genoeg voor "grasmaaier" maar niet meer om te rijden. En dat is dan wel heel duur.
Je moet er echt via via aankomen denk ik want het zijn vooral paarden waar wat mee is die worden aangeboden.
Een braaf paard is goud waard en worden niet zo snel te koop aangeboden.
) Die intensieve ritten gaan mij niet meer lukken. Het rijden afwisselen met wandelen/longeren is wel mogelijk. Vandaar ook mijn doelgroep een wat ouder paard.