Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilary schreef:Ik moest even zoeken, maar in 2010 betaalde mijn stagebaas $100 voor een round bale (zelfde formaat als Nederlandse ronde balen voordroog, maar dan zonder plastic). Volgens mij was dat coastal bermuda hay (als ik dat stuk goed heb onthouden).
Grobbebol schreef:Begrijp ik goed dat je getrouwd bent met iemand die je nog geen jaar kent?
) om terug te gaan.
Ik zal af en toe eens een paardje voorstellen aan jullie voordat ik dingen ga vertellen maar nog niks over het paard heb verteld.
Maar een heel leuk 'project'!
en met zo'n "project" hoef je dus niet meer naar een sportschool
liespower94 schreef:Wauw heel gaaf. Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de luchtvochtigheid in California?
Zonder gein, het is hier echt, écht kurkdroog. In Nederland heb ik er maanden over gedaan om haar en huidproducten te vinden die voor mij werken (alles op natuurlijke basis en dierproefvrij) maar dat werkte hier allemaal niet. Mijn huid leek wel karton en mijn haar was een soort stro, ik liep erbij als een vogelverschrikker. Aan het eind van het jaar merk je wel dat het vochtiger wordt, we hebben vorige week ook weer een keertje regen gehad

Ze is zo lief:
:
Ergens deze week gaan we kijken of het klikt, het wordt dan voorlopig alleen grondwerken omdat ze dat wel kan gebruiken en we nog geen zadel voor haar hebben (wel een bareback pad).
Ik snap echt niet dat mensen zo wreed kunnen zijn.
De planning voor nu is augustus 2019, maar het is al twee keer verlengd maar het kan ook verkort worden aangezien we in NL nog een huis moeten vinden ruim op tijd.