Wat een heerlijk dier!
Maar echt serieus niet meer te helpen vrees ik. Al zal die Penny misschien nog wel wat goed doen, die zijn altijd heel goed in het temmen van wilde onhandelbare dieren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PinaKoala schreef:Ik ben fan!
Ik denk dat je met roze en glitters wel een hoop opgelost krijgt!
Ipsilonka schreef:1 ding weet ik zeker, ik laat dit topic niet aan Keshya zienDie vind dat allemaal veel te leuk! En het brengt haar op ideeen.
Geniet van Hepsie!!!
Denise_Storm schreef:Wat een heeerlijk topic! Als ik mijn handen niet vol zou hebben aan onze haflinger, zou ik zo een Fjord ook willen
Spoiler:
Sorry, toch 1 tip/commentaar...
Ga nog heeeeel lang en heeeeel veel van dit geweldige dier genieten. Het plezier straalt eraf!.
XXXX2015 schreef:Ik denk 3 maal daags de hoeven met glitterlak lakken wel zal helpen
Siggislief schreef:Ik blijf fan van Hepsie!
Iedere keer dat ik je naam tegen kom, Sjolvir
Dan weet ik gewoon weer mag weer genieten!
Hepsie!
Tilmar schreef:Leuk topic van Hepsie!
Ik zou er helemaal niks aan doen, jullie zijn volgens mij volmaakt gelukkig zo!
Niwla schreef:Hahaha en het ergste is nog dat ik de topictitel las en dacht: probleempaard en fjord samen in één zin? Dat moet ik zien.Lekker dier!
Rena100 schreef:Ik vind echt dat veel mensen (uiteraard goedbedoelde) maar slechte adviezen geven. Groentesoep? Dat is echt verleden tijd, dat helpt niet meer hoor.
De tip van de penny's snap ik nog wel, maar ik zou eerder op zoek gaan naar een zeer ervaren verzorger die alleen ervaring heeft op een manege, maar wel altijd op alle 'probleempaarden' heeft gezeten en in de gevorderde les zit. Die weten echt van aanpakken en dan is dit probleempaard zo weer op de rit.
*haha maar nee, geweldig topic en Hepsie is the best!*
PinaKoala schreef:Ik ben fan!
Ik denk dat je met roze en glitters wel een hoop opgelost krijgt!
Maflinger_S schreef:Het is toch heel duidelijk? Dit is gewoon haar karakter. Het enige dat helpt is er mee leren leven. Succes!![]()
(Ik hou wel van blij ei topics.)
TinGu schreef:Ohh Hepsie![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk dier!
Maar echt serieus niet meer te helpen vrees ik. Al zal die Penny misschien nog wel wat goed doen, die zijn altijd heel goed in het temmen van wilde onhandelbare dieren
Chasey schreef:Die foto waarbij die fietsers achterom kijken
Polly schreef:*ikwilookeenfjord*
Briljant topic
Blue_Eyes schreef:Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat Heps een zusje is van Mick![]()
[ [url=m/Yaxv4v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morganlefay schreef:Ohohohoh, die streken maar vooral dat onverstoorbare langs de berg herrie, daar tekenen hele volksstammen voor. En dat Houdini gedrag? ach als er een berg eten in de buurt is zal ze niet ver lopen.