Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Op 2001-09-18 14:39, schreef Smaxie:
Nee... je moet eens op Iones zijn staldeur kijken.. daar hangt zijn naambordje met het onderschrift:
God der Idioten..

Ik denk niet dat Inge van Ingel komt... Ingel is Limburgs en de naam Inge komt uit Zweden... om maar te zwijgen over God der Idioten

Maar Joran schrok zo dat hij zijn achterbenen niet meer kon bewegen dat hij zichzelf bolmaakte en toen erg schrok van de singel die ineens strak om zijn buik zat. Toen liet hij zich zo vallen in het gangpad. Daarna kon ik hem alleen nog maar zadelen buiten want in het gangpad ging hij weer liggen. Na een paar maanden was het gelukkig over. Ik hoop dat dat bij Iones ook het geval is.
Heel veel succes he enne goede aktie met die schop hoor of misschien kan je beter je zweep gebruiken (lijkt wat minder beulig
) Heel veel succes! Hoe is het die avond gegaan?? 
Citaat:Op 2001-09-18 21:03, schreef astridh:
Afreageren uit kwaadheid is in principe verkeerd omdat je niet de juiste inschatting kan maken op dat moment. Tot 10 tellen dus. En dat is niet altijd makkelijk![]()

Ze was er wel van onder de indruk, alleen had ik later heel erg veel spijt, maar sindsdien blijft mevrouw wel staan
Haar singel zit aan allebei de kanten (na het aansingelen) op het derde gaatje, maar als ik ga singelen, moet ik eerst rechts op het eerste zetten, dan krijg ik met moeite links ook de singel op 1, dan ga ik naar rechts voor het tweede, dan weer links etc. uiteindelijk zitten ze allebei op het derde gaatje, maar ik ben dan helemaal bezweet
En dan nog moet je uitkijken met opstijgen dat het zadel niet ietsje schuift
Maarja ik lees hier al dat we allemaal te maken hebben met een "afwijking" bij ons (verzorg)paard

En dat bovendien met zo'n kop erboven#

Klinkt een stuk minder lomp maar komt wel op hetzelfde neer