Paardrijvakantie in Zuid-Frankrijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bora

Re: Paardrijvakantie in Zuid-Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 22:02

He, bekende foto's

Zie mij zelf in de verte op 1 van de foto's.
Was een gezellige midweek.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 22:03

Heb je ook een fototopic over Ierland destijds gemaakt?

Dit ziet er echt goddelijk uit..

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 22:08

Ooooh! We hebben dezelfde oortjes volgens mij! Zo'n mooie omgeving en super leuke mensen.

Afbeelding

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:17

Zo leuk! Echt geweldig lieve mensen, net als de paarden. Ik ben er alleen geweest toen ze nog in de Ardennen zaten maar wil zooo graag nog naar hun nieuwe stekje voor een vakantie! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:20

Ooooh prachtig daar! Ik ben er een keer op jongerentrektocht geweest toen ze nog in de Ardennen woonden. Was ook erg mooi! Ik reed toen op Chocodip, is die er nog?
Misschien dat ik nog wel een keertje ga nu ze in Zuid Frankrijk zitten, het ziet er zo mooi uit!

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-17 12:03

@berdien: ze hebben allerlei kruisingen waardoor het vooral sterke bospaarden zijn :Y) ze zijn goed voorwaarts, natuurlijke ene meer dan de ander maar het stap tempo ligt sowieso hoog en de gallopades zijn mooi stevig. Draf wordt er niet gereden. Het zijn voornamelijk paardjes, ze hebben enkele die wat groter zijn maar meeste zijn niet al te groot.

@bora: dat was het zeker Jolanda :D

@tulandro: nee dat heb ik niet want was toendertijd nog geen lid, alleen wat lezen zonder account.

@carolien: Achossie dat is Chanel! Ikzelf zat op de witte schimmel Falone en de bruine/rode oortjes zijn van Tom waar mijn vriendin op reed.

@simoonzel en Eefje: echt een aanrader om weer te gaan! Ardennen was ook echt heel mooi, nu weer een hele andere omgeving, met nog steeds de fijne sfeer en paardjes.
Chocodip is trouwens niet mee gekomen vanuit de Ardennen, die hebben ze verkocht vanuit Domaine de Menil.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:11

Leuke foto's! Ik ben er ook 2x geweest toen ze nog in de Ardennen zaten, erg leuk!
In Frankrijk lijkt me bij hen ook erg mooi. Ik was al eens bij Western Ranch Du Haut Languedoc geweest (Heet nu Oosting Horseriding). Jammer dat het vaak zo duur is, anders zou k het vaker willen doen :P

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:14

Bij welk bedrijf was de trektocht in Ierland? Dat lijkt mij ook gaaf om te doen.
Maar Frankrijk ziet er ook super uit!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:26

Ah, goed om te horen! Toen ik jonger (en kleiner en lichter :P ) was heb ik in Frankrijk ook veel gereden, voornamelijk op Arabieren. Daar stap ik nu liever niet meer op, met 1.80m is dat gewoon wat minder fraai :))

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:38

Wat gaaf!

Ik heb ze opgeslagen om misschien van de lente eens heen te gaan :o
Mijn neefje woont er 2,5u vandaan dus dat zou nog eens leuk combineren zijn :D

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:49

Wat een mooie omgeving en leuke trip(beschrijving)!

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 22:07

Leuk!! Ik zag Zuid-Frankrijk staan, en ik dacht zou het? En ja hoor, op bezoek bij Joni & Patrick! Leuk!

En Berdien, ik meet zelf ook 1.80 en ik pas op bijna allemaal daar. De meeste zijn wat steviger, dus dan valt het niet zo op.

PinaKoala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 23:26

Wat een prachtige omgeving en foto's! Wat een toffe paardrijvakantie moet dat zijn.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 17:43

@Komone: In Ierland was ik bij Willy Leahy en heb ik een 8 daagse trektocht gereden op een connemara. Een gedeelte over het binnenland en een gedeelte langs de kust (en strand!) Dat zou ik je willen aanraden gezien ik daardoor een heel divers Ierland heb kunnen zien.

@Berdien: Met jou lengte moet dat, zoals Roquen ook al aangeeft, niet een heel groot probleem zijn, het zit 'm vooral in gewicht maar er is veel mogelijk in overleg met hun :)

De rest ook allemaal bedankt voor de reacties! :)

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:51

Ellen_ov schreef:
@Komone: In Ierland was ik bij Willy Leahy en heb ik een 8 daagse trektocht gereden op een connemara. Een gedeelte over het binnenland en een gedeelte langs de kust (en strand!) Dat zou ik je willen aanraden gezien ik daardoor een heel divers Ierland heb kunnen zien.

Bedankt! Die naam ga ik opslaan. Ooit al een keer een dagtocht in Ierland gedaan (op westernpaarden), maar zo’n trektocht lijkt mij helemaal geweldig! Het adres in Frankrijk ga ik ook bewaren. Lijkt mij ook fantastisch.