2017: Een veelbewogen, emotioneel jaar...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 21:12

jesss_amigo schreef:
Famke was een bijzonder paard, ook ik zal haar dan ook echt nooit vergeten! Ik heb jullie band mogen zien groeien, heel speciaal om te zien..

Het is soms gewoon niet te bevatten waarom dingen nou gebeuren.. waarom jullie!? Al zoveel downs gehad en overwonnen en dan dit...

maar ik geloof dat het zo had moeten zijn dat Shenna op jouw pad kwam. Stiekem leeft er gewoon een deel van Famke's geest in Shenna. Met haar greppelvrees haha.

Famke heeft een ontzettend groot en mooi plekje in jouw hart, en straks komt daar een mooie ruimte naast voor Shenna <3

Dikke knuf van mij :+:

Thanks Jess <3
En ja haha soms lijkt het wel zo dat Shenna het gewoon weet ofzo.

newpeters schreef:
Wat een mooi verhaal, tranen over m’n wangen! Wil je super veel sterkte wensen.

Paar jaar geleden brak een van mijn paarden ook haar been toen ik in Oostenrijk was. Ze kwam net ook terug uit een lange blessure en mocht voor het eerst weer gelongeerd worden. Mijn instructrice had haar aan de longe, ze verstapte zich en toen versplinterde het hele bot in haar been. Het moeilijste wat ik ooit heb moeten doen is tegen de dierenarts zeggen dat hij haar moest laten inslapen. Opereren had geen kans van slagen, want er waren 100 keine stukjes en de pezen zaten ook in de weg. Wanneer ze toch zouden opereren, zou ze er altijd pijn aan hebben. Ze konden ook niet meer wachten tot in thuis was, want ze had heel erg veel pijn en het was niet eerlijk voor het dier. Ze is dus zonder mij ingeslapen, met alleen maar vreemde mensen. Dit valt me van alles nog steeds het zwaarst.

Ik kan je gevoelens dus thuisbrengen, heel de reis naar huis heb ik gehuild. Ze was ook mijn once in a lifetime paard. Heb heel lang ook niet meer willen rijden toen ik haar verloor. Maar ik heb nu ook mijn nieuwe vriendje en vriendinnetjes en ik vind het fijn voor je dat je dat ook hebt! Ik wens je heel veel succes met je nieuwe paard.

Ah ook vreselijk zeg! Is echt rot zoiets... Afschuwelijk. Bij Famke was het inderdaad ook zo, allemaal fragmenten bot in de pees. Het zou nooit meer pijnloos worden. Echt super zwaar om dan de beslissing te nemen...
Bedankt voor je reactie :)

Athosje schreef:
Sterkte, wat een bewogen jaar. Maar fijn dat je zo'n leuke nieuwe kanjer hebt!

Dankje! En dat is zeker fijn ja :) Hopelijk heb ik komende jaren iets meer geluk!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:30

Wat vreselijk van Fammie, jullie hebben echt een rotjaar gehad met een afschuwelijke afsluiting. Ze zal altijd bij je blijven in jouw hart. Hopelijk kan Shenna het leed toch een beetje verzachten.

Celine_Famke

Re: 2017: Een veelbewogen, emotioneel jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-17 13:06

Dankje! En dat doet Shenna zeker, al blijft het alsnog moeilijk en denk ik nog elke dag aan m’n liefste Fammie.