Een herinnering voor altijd...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Seyen94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 12:52

3timesmom schreef:
prachtige foto's en euuuh geen sexy cowgirl....... :D D

Haha ik doelde er meer op dat bij een cowgirl shoot vaak word gekozen voor die standaard sexy look. Kort broekje, topje en/of alleen BH etc.
Had niet de intentie sexy over te komen haha.
renate85 schreef:
prachtige foto's!!!
en Bo(woody) ziet er super goed uit!

Dankjewel! Fijn om te horen, hij doet het hier ook onwijs goed. Volgens mij is hij op zijn plek!

Emita schreef:
Prachtige foto's Seyenna! En inderdaad goede kledingkeuze, past goed zo ook bij de kleur van je paard :) En dat hoofdstel is echt prachtig <3

Lief van je, dankjewel! We hebben ons best gedaan haha. Hoofdstel is van dale chavez en ook wel mijn favoriet.

Maflinger_S schreef:
Mislukt ...

Met jouw uitstraling en de gekozen styling is het niet gelukt om geen sexy cowgirl plaatjes te maken. :D
Ik zie op deze foto's een duidelijk goed uitgewerkt idee waarin aandacht is besteed aan de details. Op de foto's zelf is technisch gezien ook niets aan te merken maar ik mis wel een zichtbaar stukje gevoel. De band tussen jou en je paard is in mijn optiek minder zichtbaar dan jij wellicht zou willen.
Als jij die band wel ziet en voelt als je naar de foto's kijkt (en dat lijkt wel zo te zijn volgens je openingspost) zou ik er minstens 1 groot aan de muur doen zodat je daar de rest van je leven met een grote lach naar kunt kijken.

Bedankt voor je reactie. Ik had nidt de intentie om sexy over te willen komen. Jurkje had meer een schattig intentie moeten hebben haha. Zelf ben ik erg blij met de fotos en komt er zeker eentje groot op de muur! X

Elitedeux schreef:
Prachtig <3

Dankje! X
melissa_b schreef:
Ik vind het een romantisch beeld geven. Heel mooi gedaan.

Bedankt, leuk om te horen! X
Marrie_L schreef:
Erg mooi!

Dankjewel! X
Nikass schreef:
Ik vind foto 1 en 9 erg mooi. Sommige foto's vind ik inderdaad wat te gemaakt, sowieso vind ik een sexy jurkje aan op een paard niet zo spontaan overkomen, maar daarin kunnen smaken verschillen.
Ik ben wel erg jaloers op jouw haar :o

Het jurkje had meer een schattig intentie moeten hebben haha, maar merk dat dit niet helemaal overkomt haha. Foto 1 is ook wel mijn favoriet. Je mag wel een stukje haar komen ophalen, ieder voordeel heeft zijn nadeel. X
Laatst bijgewerkt door Seyen94 op 26-10-17 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:54

Wat een prachtig paard <3 En echt hele mooie foto's! Ik vind foto 1 er het meest uitspringen :j

Riel

Re: Een herinnering voor altijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:59

Wat een prachtige foto's! Wat een prachtig paard met een zachte blik! Geniet van elkaar!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:04

De eerste is mijn favoriet! Wat een mooie foto's en prachtig paard!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:05

Ik vind de shoot juist geweldig! Juist dat hij normaal gesproken geen paarden fotografeert maakt het misschien dat deze shoot super geslaagd is. Beide staan er prachtig op, ik mis niks. Ik vind de band juist wel zichtbaar, beide staan er onbevangen op en dat is waar het voor mij om draait.

Ik wil ook een shoot!

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:05

Helaas.... t is mislukt om geen sexy cowgirl te zijn !!

wat een hele mooie foto's! Echt waar Prachtig met een grote P !!

Fritessaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:10

Wat een toffe foto's zeg! <3 Heel stoer!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:20

Prachtige fotos, mooie styling, zeker iets om trots op te zijn! Echt geweldig paard en hij lijkt/kijkt zo lief en kalm. Heerlijk. Spontaan verliefd.

En valt niet mee voor een fotograaf die nog nooit paarden gefotografeerd heeft (en misschien weinig tot niets met paarden heeft/omgaat) om fotos te maken die jarenlange paardenverslaafden direct 100% kunnen bekoren. :D En voor een eerste poging vind ik het in ieder geval zeer geslaagd.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:47

Oh wauw! Wat een prachtige foto's en wat een leuk paard. Foto's stralen een hele fijne mooie sfeer uit.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 15:09

renate85 schreef:
prachtige foto's!!!
en Bo(woody) ziet er super goed uit!

Ik dacht al, dat lijkt woody wel, maar dan super gespierd :D

Wauw! Wat ziet ie er geweldig uit! De lieverd <3 <3 <3 Ik blijf fan van hem, zon lekker dier om te rijden

En ik vind de foto's prachtig !

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 17:49

Had ze op facebook al voorbij zien komen maar wát een prachtige foto's!
Bo heeft echt een hele vriendelijke uitstraling en jullie passen heel goed bij elkaar en dat is zeker terug te zien op de foto's!

tass18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 09:52

wat een mooie foto's prachtig