Illiesta in the picture

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 08:07

Mandy_B schreef:
Bedankt allemaal verder!! leuk zulke reacties :o :o

SBravour hihi ja het is wel echt een hoop geld.. Ik heb er ook nog wel over getwijfeld. Illiesta is heel vlug en snel en hij was in 1 sec 180 graden gedraaid en weg en in dit zadel zit ik zo stevig. Je rijdt je reed niet open omdat hij heel zacht zit (ongeacht je ondergoed :o ). En wat voor mij een super groot voordeel was, is dat het zadel mijn lange benen een beetje verbergt.

Oké, dankjewel! Maar is hij dan wel voldoende aanpasbaar voor komende jaren?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-17 11:55

SBravour schreef:
Mandy_B schreef:
Bedankt allemaal verder!! leuk zulke reacties :o :o

SBravour hihi ja het is wel echt een hoop geld.. Ik heb er ook nog wel over getwijfeld. Illiesta is heel vlug en snel en hij was in 1 sec 180 graden gedraaid en weg en in dit zadel zit ik zo stevig. Je rijdt je reed niet open omdat hij heel zacht zit (ongeacht je ondergoed :o ). En wat voor mij een super groot voordeel was, is dat het zadel mijn lange benen een beetje verbergt.

Ja het voordeel van dit zadel is dat hij op drie plekken opvulbaar is ipv. twee plekken. Daarnaast is het met wol gevuld waardoor de drukverdeling beter is verdeelt en het brede tussenkanaal kan ook nog mee gespeeld worden. Wat ik begreep van country mill is dat ze mijn zadel een net iets bredere boom hebben gegeven en dit door middel van de wol opvullen. Als illiesta dan wat meer is uitgezwaard wordt het wol verminderd.

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 12:12

Mandy_B schreef:
SBravour schreef:

Ja het voordeel van dit zadel is dat hij op drie plekken opvulbaar is ipv. twee plekken. Daarnaast is het met wol gevuld waardoor de drukverdeling beter is verdeelt en het brede tussenkanaal kan ook nog mee gespeeld worden. Wat ik begreep van country mill is dat ze mijn zadel een net iets bredere boom hebben gegeven en dit door middel van de wol opvullen. Als illiesta dan wat meer is uitgezwaard wordt het wol verminderd.

Dankjewel ik wil ook naar countrymill gaan, super bedankt voor je uitleg! Zadel blijft op mijn lijstje staan :D

Mandy_B

Re: Illiesta in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-17 12:24

Heb je een jong paard?

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 15:00

Mandy_B schreef:
Heb je een jong paard?

Via PBtje verder gegaan :D :)

Nuggetbaze

Re: Illiesta in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 12:42

Wat lief, die blauwe kleuren staan hem heel mooi!