Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met rijden volg ik eigenlijk vrijwel nooit altijd de hoefslag, ik ben zo iemand die kriskras door de bak heen rijdt en inderdaad ook de 2e hoefslag gebruikt. Klopt dat ik inknik, dat heb ik ontwikkeld sinds ik een keer plat op mijn rug op bevroren zand ben gevallen van een paard van 1.85m. Waarschijnlijk is mijn bekken daardoor scheef gaan staan, wat volgens de chiropractor nooit meer recht komt
Ik heb geen duidelijke voor-na foto's, maar het is al enorm verbeterd met veel lessen. Ik wil sowieso, als het financieel weer meezit, een paar zitlessen gaan volgen. 
Nee ik kom eigenlijk nooit bij de fysio, wel maandenlang chiropractie gehad en dat heeft maar minimaal geholpen. Ik heb wel een tijd getwijfeld om terug naar het ziekenhuis te gaan voor onderzoek naar mijn rug, ook omdat ik eigenlijk 24/7 pijn heb en op je 22e hoort dat niet natuurlijk. Fysio zou inderdaad ook nog een mogelijkheid kunnen zijn.AlwaysH schreef:Bokt kan zeggen wat 'ie wilt, maar jullie gaan als een speer de laatste tijd! Super!
En die glimlach!
vind dat je haar netjes rijd ondanks haar en je eigen problemen.
zie in ieder geval dat je heel veel plezier hebt in het rijden, ook niet onbelangrijk