Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal ik ook altijd een zwak voor blijven houden), maar er was ook een Spanjaard met een vrij kleine schimmel. Hij viel zwaar buiten de prijzen geloof ik, maar het plezier dat van die combinatie afstraalde was goud waard! marley93 schreef:Is al een hele tijd terug, Aachen 2006 meen ik, toen ging ik daarheen voor Anky (natuurlijk.Zal ik ook altijd een zwak voor blijven houden), maar er was ook een Spanjaard met een vrij kleine schimmel. Hij viel zwaar buiten de prijzen geloof ik, maar het plezier dat van die combinatie afstraalde was goud waard!
Baal nu dat ik niet op zijn naam kan komen.
damian23 schreef:Laurievc schreef:Ik ben een rasechte springruiter dus ik kan niet alle reilen en zeilen van de dressuur, maar Ingrid Klimke vind ik aangenaam om naar te kijken. Correct me if I'm wrong
Ik kijk ook heel graag naar Ingrid Klimke. En ze heeft het inderdaad niet van een vreemde.
Ik kijk ook graag naar haar vader. Zo hoort voor mij een happy athlete er uit te zien. Balans, takt en een goede deinende aanleuning (neus voor de loodlijn en de nek het hoogste punt)
https://www.youtube.com/watch?v=eEytZ9WGvWI