Vorig jaar hebben we echt een hele goede periode gehad, het ging lekker met lessen en zelfs op onze 1e buitenrit geweest.
Totdat ik eind oktober helaas uit het niks een paniekaanval te paard heb gehad. Dit zorgde weer voor een flink aantal stappen terug en twijfelde voor het eerst of het ooit wel goed zou komen.
Helaas ging ook mijn instructrice nog eens met zwangerschapsverlof en zo was ik ook nog eens mijn waardevolle steun tijdens het rijden kwijt.
Toen maar besloten dat ik ook maar met 'zwangerschapsverlof' zou gaan qua rijden

In december ben ik op aanraden bij Gary van Crystal Vision geweest en Menda heeft een tijdje geleden een cranio-sacrale behandeling gehad en ik kan zeggen dat er toch wel een verandering gaande is.
Of het blijvend is is maar afwachten maar deze periode kan ik mooi gebruiken om mijn zelfvertrouwen en het goede gevoel weer op te krikken.
Vandaag zijn we lekker naar Havelte geweest om te wandelen op de prachtige heide. Het was de bedoeling om ook even op te stappen maar was teugels vergeten

Gewoon lekker genieten dus!

Nu ik een stuk rustiger ben qua hoofd kan ik ook eindelijk de dingen oppakken die ik al die tijd al wou doen.
Dus druk bezig met Warwick Schiller filmpjes, Featherlight Academy en Tristan Tucker.
Ook heb ik menspullen gekocht om misschien eens mee te gaan stoeien.