Welk paard is het paard vd foto want dat is geen fjord.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hondakevin schreef:Even in het kort. Mijn vriendin heeft een tijd geleden een paard gekocht. Met als excuus kunnen we samen buiten rijden. Nu is het paard nog niet geweldig bereden en heb ik geen ervaring wat natuurlijk geen geweldige combo is. En zij wil ongelukken uitsluiten. Dus geen paardrijden voor mij. Om haar hiermee te stangen plaatste ik dit onzin bericht. Dus neem het allemaal niet te serieus.
Hondakevin schreef:Even in het kort. Mijn vriendin heeft een tijd geleden een paard gekocht. Met als excuus kunnen we samen buiten rijden. Nu is het paard nog niet geweldig bereden en heb ik geen ervaring wat natuurlijk geen geweldige combo is. En zij wil ongelukken uitsluiten. Dus geen paardrijden voor mij. Om haar hiermee te stangen plaatste ik dit onzin bericht. Dus neem het allemaal niet te serieus.
Lau schreef:Ik zou je heel vriendelijk de deur wijzen als je mijn vriendje was. En je doet dit dus ook al voor de 2e keer gewoon om je vriendin te stangen.
Bel gewoon een manege in de buurt ga op rijles en hou op met ie vriendin zo irriteren. Daar word jullie relatie echt niet beter van.
Babootje schreef:Lau schreef:Ik zou je heel vriendelijk de deur wijzen als je mijn vriendje was. En je doet dit dus ook al voor de 2e keer gewoon om je vriendin te stangen.
Bel gewoon een manege in de buurt ga op rijles en hou op met ie vriendin zo irriteren. Daar word jullie relatie echt niet beter van.
Als je hiervan al geirriteerd raakt in een relatie dan krijgt je het nog erg moeilijk kan ik je zeggen![]()
![]()
Ik denk dat de vriendin van Hondakevin er wel om kan lachen.
S_en_Z schreef:Hypericum schreef:Zooooo ladies, allemaal zand in de flamoes?![]()
Nu heb ik deel 1 ook gemist, reuze benieuwd dat wel.
En vind het een top cliffhanger, ben benieuwd hoe het verder gaat!
Sja deze paardenman is niet vrijgezel he dan krijg je een heel ander soort topic