Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Riel schreef:Super dat het goed klikt met Athas! Geniet van het samen zijn
Saar88 schreef:Wat mooi dit! Ik zit een soort van in hetzelfde schuitje als jij (als je meer wil weten, of eens wilt praten, stuur gerust een pb!). Hoewel ik mijn paard niet heb gekocht als therapiepaard merk ik wel dat hij die uitwerking heeft! Hij zorgt voor ritme, regelmaat en ontspanning in mijn leven. Daarnaast is hij de reden dat ik de deur uit kom op sommige dagen. Hij dwingt me veel buiten te zijn, naar mezelf te kijken, mezelf te ontwikkelen..
Ik volg dus graag!

Djeradalover schreef:Fijn dat het zo goed klikt met arthas!!
Knuffelen/tutten doet mij op een mindere dag ook goed, het 'grappige' is dat mijn pony hier alleen rustig bij is als ik het echt nodig heb. Mijn vaders paard daarentegen vindt knuffelen altijd fijn!
ik ga ook naar een zorgboerderij voor dagbesteding en de paarden daar zijn 'opgeleid' tot therapiepaarden. Altijd leuk om mee bezig te zijn.
en ga ik bij hem hangen en knuffelen omdat hij zo'n grote teddybeer is (ongeveer ook 20cm groter dus ook véél dikker dan Arthas haha)!alice0cullen schreef:Ik heb mijn paard ook echt staan als therapie paard. Heb zelf autisme, en ben al jaren depressief met allerlei angstklachten.
Luna is echt mijn redding, zonder haar was ik er al lang niet meer geweest. Het is zo mooi om te zien wat ze allemaal voor mij doet.
Volg ernaast nog therapie met paarden en dit is ook echt de enige soort die voor mij werkt.
Paarden kunnen mensen zo goed helpen het blijft me altijd verbazen.

Ik vond het echt dom van mij, waarom had ik de staldeur niet helemaal dicht gedaan?!

. Toen kon ik ze dus een voor een gaan vangen en voelde me zo dom. De begeleiding die kon er gelukkig wel om lachen toen ik het vertelde, ach aldoende leert men!
) , en toen was hij al heel rustig op het voorbij gaande verkeer. Ik had gepland om pas in de lente zon wandeling te proberen zodat ik al meer vertrouwen had maar .. oeps hihi. Het was wel heel leuk! Vriendlief was erbij en Aartje was heel braaf naar alle voorbijgangers en verkeer. We zijn ook over de brug gegaan van het kanaal en hij keek niet eens gek op! Heerlijk als ie al een beetje ontzettend verkeersmak is 

Maar natuurlijk gaat het om het karakter en ben ik onzettend blij met zijn lieve, knuffelige karakter.

+ Hij heeft ook een lekker teddyberen wintervachtje. Lekkere warme knuffels gegarandeerd. 
Wel ontzettend leuk en lief natuurlijk! Altijd een leuk beeld om je twee favoriete mannen bij elkaar te zien.
Ik ben echt een vrolijk kontje vandaag.