Mijn pony doet raar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Mijn pony doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 14:38

Je pony heeft echt wel vriendjes nodig hoor! Het is leuk dat er 2 Shetlanders naast haar staan, maar daar kan ze niet voldoende contact mee krijgen :)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 17:52

Koeien zijn geen paarden en dus geen geschikt geselschap. Koeien en paarden spreken niet dezelfde taal.

Hoe zit dat met de Shetjes? Kan ze daarmee neuzen over de draad en liefst ook kroelen? Of kan ze ze alleen zien in de verte?
Als dat laatste het geval is, dan is vast heel frustrerend voor haar!

Etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 18:09

Ik lees dat je haar pas 1 maand hebt. Dat kan heel goed betekenen dat ze je aan het uittesten is. Consequent zijn is dan heel belangrijk en het is misschien fijn om de hulp van iemand met veel ervaring te vragen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 18:31

Etc schreef:
Ik lees dat je haar pas 1 maand hebt. Dat kan heel goed betekenen dat ze je aan het uittesten is. Consequent zijn is dan heel belangrijk en het is misschien fijn om de hulp van iemand met veel ervaring te vragen.

Dat zou goed kunnen. Tinkers kunnen best moeilijk zijn en 7 is ook nog jong.Je kunt inderdaad het beste hulp of les nemen.

TinkerRo0sje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 12:45

mairead schreef:
Koeien zijn geen paarden en dus geen geschikt geselschap. Koeien en paarden spreken niet dezelfde taal.

Hoe zit dat met de Shetjes? Kan ze daarmee neuzen over de draad en liefst ook kroelen? Of kan ze ze alleen zien in de verte?
Als dat laatste het geval is, dan is vast heel frustrerend voor haar!

ze kan neuzen