Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tancreda4 schreef:Ja vraag mij af of ze bv al los moeten kunnen lopen, of al bekend ermee moeten zijn. Lijkt mij echt iets voor mijn pony, maar weet niet of wij al.goed genoeg zijn
Je hoeft dus geen ervaring te hebben. En alles is aan de leadrope (zou een beetje onveilig worden als alle deelnemers hun paarden los laten) haha. De sport zelf is ook voornamelijk aan de leadrope. Het is laagdrempelig om mee te starten dat maakt het zo leuk.SophievdV schreef:Hoe oud moet je paard zijn voor dat mennen? Mijne is braaf voor de wagen en buiten uit, maar nog maar 3 jaar oud... Hoe lang duurt die clinic?
De clinic duurt een half uurtje excl. losrijden.
Ik en m'n pony hadden graag mee gedaan aan de spring of agility clinic, als je je alvast voor volgend jaar kan inschrijven meld ik mij alvast aan
goldenarrow schreef:SophievdV schreef:Hoe oud moet je paard zijn voor dat mennen? Mijne is braaf voor de wagen en buiten uit, maar nog maar 3 jaar oud... Hoe lang duurt die clinic?
Er is geen minimumleeftijd voor het paard. We achtten dat de eigenaar zelf goed weet of het paard het aan kan of nietDe clinic duurt een half uurtje excl. losrijden.
Wil haar niet overvallen met een berg aan indrukken op zo'n evenement. Heb zelf genoeg ervaring met dit soort shows. Denk dat het voor mijn merrie beter is een jaar te wachten. Maar wel een super leuk initiatief!
Je krijgt een mail als je bent uitgekozen en het komt op de voorpagina te staan.
goldenarrow schreef:SophievdV schreef:Hoe oud moet je paard zijn voor dat mennen? Mijne is braaf voor de wagen en buiten uit, maar nog maar 3 jaar oud... Hoe lang duurt die clinic?
Er is geen minimumleeftijd voor het paard. We achtten dat de eigenaar zelf goed weet of het paard het aan kan of nietDe clinic duurt een half uurtje excl. losrijden.