Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sanso schreef:Wauw wat ontzettend gaaf! Echt onwijs knap hoe je hem rondrijd, keep on going
Change3x schreef:Mooie combinatie!
Mando schreef:Hier wordt ik heel blij van als ik die foto's zit te bekijken
Wat een heerlijk paard die hard voor je wilt werken en een ruiter die gewoon netjes en vriendelijk rijdt op dit niveau.
Hier mogen heel wat mensen een voorbeeld aan nemen.
Respect.
Marit_P schreef:Wow wat een onwijs gaaf paard heb je daar onder je kont!![]()
Wat voor ras is hij? (Of heb ik daar overheen gelezen?)
BloemBloem schreef:Wat een kanon is het inderdaadZijn draf lijkt mij ook niet heel gemakkelijk uitzitten
als ik dat zo zie op de film, je zit veel makkelijk in de galop, ziet er gelijk een stuk stiller uit ook
Bijzondere combinatie zijn jullie! Fijn om naar te kijken
belle_boef schreef:Wat een onwijs gaaf paard. Succes samen
amado7 schreef:Wat zijn jullie leuk samen! Onwijs leuk paard!
Ik heb jou langs zien komen op facebook, kan dat? Met je nieuwe slipjas.
sanso schreef:Wauw wat ontzettend gaaf! Echt onwijs knap hoe je hem rondrijd, keep on going
janderegelaa schreef:Leuk hoor, doe je goed! 1 puntje van kritiek heb ik wel. Met name in draf heb je echt een hele onrustige hand. Dat vind ik geen fijn beeld.

!!

Zie profiel. Alleen wat niveaus verder.
Heleennn schreef:Ah wat heerlijk, eindelijk nog eens een dressuurpaard met wat body. Prachtig paard, doe zo verder
bruintje123 schreef:Daar is mijn favoriete bokt ruiter weer.
Wat doen jullie het toch fijn samen.
Net als Avalanche81 viel me ook op dat je soms net niet in de ideale houding zit.
Maar dat zal ook wel met haar sterkte draf te maken hebben.
Maar jullie mogen van mij bokt sport mascotte worden of zoiets
vaaleriee schreef:Ik vind dit toch zo'n gaaf paard! Hij wordt ook steeds stoerder. En een hele leuke, vriendelijke combinatie zijn jullie
MarrieLeen schreef:Wat een prachtige combinatie zijn jullie om naar te kijken, het straalt gewoon rust en 'eenvoud' uit.![]()
Erg mooi om te zien hoe jullie zijn doorgegroeid. Heel veel succes in de PSG, maar dat komt volgens mij helemaal goed!
Wat lijkt 'ie trouwens op mijn oude verzorgpaard zeg, heb een bijna identieke standfoto!Zie profiel. Alleen wat niveaus verder.
Elitedeux schreef:Wat een gaaf paard, mooie combi zijn jullie
Avalanche81 schreef:Leuk leuk leuk. Ik vind leuk om te zien dat de hoofd/halshouding wisselt, passend bij wat er gebeurt in het lijf, betekent ook imo dat je meer bezig bent met wat er in jouw en zijn lijf gebeurt, houding is een logisch gevolg daarvan.
Klein dingetje wat me opviel: je hebt soms de neiging je onderbeen iets naar voren te leggen, niet recht onder je heup zeg maar, en dan zit je voor het leuk iets teveel achterover. Dat gezegd hebbende, doe ik het je niet na, dus is zeker niet dat ik het beter weet.
Erg leuk idd om te zien dat het allemaal zonder sporen en stang en trens kan. Fijne plaatjes!
x_tico schreef:Wat een fijn paard zeg! Hij lijkt super veel op mijn Democraat. Zowel in beweging als kwa lijf vind ik. Mijne is alleen een stuk groter.
De mijne is nu met (actief) pensioen
https://instagram.com/p/BHvAkDthkT1/
Heel veel succes in de lichte tour!!
MarChak schreef:Knap slipjasje op knappe Bus!
bulck schreef:ik ben fan!!!
Elisa2 schreef:Leuk om het filmpje te zien, hij doet wel wat zwaarmoedig aan..is hij gemakkelijk traag of lijkt dat maar zo? verder een erg "degelijk" paard om te zien dus extra knap dat je dit er uit rijd.
Hij beweegt graag groot en traag, dus het is een kunst om zo veel mogelijk te trainen wat er van nature niet zo zeer op zit. Hij is zeker degelijk, mankeert nooit wat, heeft een top instelling en is heel leergierig. Het karakter van een topper heeft hij dan ook zeker!

Elisa2 schreef:Dat is het allerbelangrijkste, dat zie je maar weer.
Best lastig nog om hem klein en snel te gaan houden, zeker in de verzameling. Maar komst vast wel goed.
xTammyy schreef:Leuk topic Lotte!
Toen je vorige keer vertelde op welk niveau jullie rijden besefte ik mij helemaal niet hoe hoog dat was
Fijn dat je dan alsnog wedstrijden in de buurt hebt.
Ga zo door, mag menig mens inderdaad een voorbeeld aannemen, zo zonder sporen en geen S&T
Neon schreef:Ik vind het in 1 woord geweldig![]()
xRivaldo schreef:Wat een fijn beeld om te zien! Veel succes met de komende wedstrijden.