Aronica op naar de Z2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 12:53

Mooooi :) Staat d'r ene oortje wat meer naar beneden? Of is het opperste concentratie? :)

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:59

Wauw, super! En die kleur! <3

_nathalia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:07

Prachtige merrie :~ :~
En mooie combinatie <3

CalipsoLover

Re: Aronica op naar de Z2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:39

Super knap dier! Helaas vind ik de laatste foto's er wel niet zo fijn uitzien, loopt ook bijna met haar kin tegen de borst... :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:41

Prachtig paard!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:10

CalipsoLover schreef:
Super knap dier! Helaas vind ik de laatste foto's er wel niet zo fijn uitzien, loopt ook bijna met haar kin tegen de borst... :=

Gaf TS zelf ook al aan... dit lijkt me een paard met heel veel power, zeker in het begin met uitgestrekte gangen moeilijk te hanteren. Dat komt wel naarmate er meer handigheid bij de merrie gaat komen. Dan blijft het neusje er ook meer uit.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:17

Wauw wat een prachtig paard!

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:43

c_alsemgeest schreef:
CalipsoLover schreef:

Gaf TS zelf ook al aan... dit lijkt me een paard met heel veel power, zeker in het begin met uitgestrekte gangen moeilijk te hanteren. Dat komt wel naarmate er meer handigheid bij de merrie gaat komen. Dan blijft het neusje er ook meer uit.

Ik ben wel zo'n principe-zeiker als het om te diepte kort/achter ll gaat. Toch heb ik bij de plaatjes van dit paard wel de hoop dat dat goed komt als ze meer tot dragen komt. Ik zie namelijk wel een mooi actief achterbeen, en krijg niet de indruk dat de kop "erop getrokken" is voor meer voorbeengebruik. Vind ruiter ook fijn zitten. Wellicht nog iets te veel power naar voren om op te vangen?

Kortom, ik blijf het een gaaf paard vinden!

lovejouuuIB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 11:18

Bedankt allemaal voor alle leuke reacties !

Ik ben me er ook zeer bewust van dat ze hier te diep duikt in de proef en met name op naar de uitgestrekte draf ze zet aan en duikt naar beneden.. Ze begint achter steeds sterker te worden en de kwaliteit van de veruiming wordt steeds beter maar kan niet van de een op de andere dag verwachten dat dat opgelost is in principe heb ik haar hier alleen op contact kan haar wel de vrijeheid voor geven maar dan valt ze of uit elkaar of ze neemt de teugels toch niet aan door haar voor op contact te houden en haar toch de balans te geven hoop ik dat ze steeds meer met het neusje er uit komt !:o

Voorbeeld dit is 2 passen later.. nogsteeds te diep misschien wel een iets beter in het beeld..
Afbeelding

Ook probeer ik haar weleens wat meer ruimte te geven maar dan neemt ze het niet aan en drukt ze zich alleen maar op ipv te veruimen ( voor mij ook zeker niet fijn om uit te zitten ) https://myalbum.com/photo/UKtzE0USLuOE/540.jpg

Al met al is het een onwikkeling waar ik zeker mee bezig ben ! Ik hoop dat ik het zo wat duidelijk heb uitgelegd.. probeer altijd een reeel beeld te geven en niet de mooiste plaatjes te kiezen :o

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:36

Ja ik ben ook een beetje een zeiker als het om te diep lopen gaat, maar zie ook wel dat je heel fijn zit en er enorm veel power achter zit en geen spanning in de teugels dus het paard niet naar achteren wordt getrokken. Ik hoop nog meer te zien van jullie en verbeteringen, maar vind het vast en zeker een mooie combinatie en een prachtig paard!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:49

Wat een super knappe merrie heb je!

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:51

Wauw wat een prachtige merrie!!!

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:51

Mooi hoor ank!!!
Je hebt haar goed doen veranderen en dan in de positieve zin. Enne z2 komt ook wel goed met jullie 2