Wow wat veel reacties! Super lief bedankt allemaal! Zal zeker updates van haar blijven plaatsen.
Luca03: ja haar draf is echt super, sowieso heeft ze erg mooie gangen.
Daantjuhhh, heb je helemaal gelijk in. Het is geen makkelijke leeftijd om ze goed dik te krijgen als ze van zo ver komen. Maar ben blij dat het toch aardig lukt.
Wyoming, had ook nog maar weinig van haar geplaatst omdat de eerste maanden heel spannend waren. Ze zag er inderdaad vreselijk uit.. Vanaf nu zul je haar wat vaker voorbij zien komen! En lief, dankje!
Het is inderdaad een heel leuk paard alleen begint ze nu wel echt behoorlijk praatjes te krijgen. Best een heethoofd en heb soms mijn handen vol aan haar (met gewoon poetsen en uit de wei halen) maar gelukkig ook goed voor reden vatbaar en heeft ze respect voor mijn ruimte.
Voer heb ik even voor het gemak in PB gestuurd. Maar op het moment staat ze op 2 scheppen probreed van cavallo per dag. En natuurlijk onbeperkt gras. Hiervoor stond ze op 4 scheppen SP per dag en daar heb ik ook een tijdje luzerne bij gegeven. Gras blijft toch altijd wel het allerbeste.