Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlight17 schreef:Ik zou graaien wat ik zelf wil hebben. Dus een donkerblauwe samshield cap 2x . 3 zwarte en bruine hoofdstellen duur merk. 2 bruine borsttuigen duur merk. Dan de duurdere peesbeschermers een aantal paar. Bij tijd over ariat bruine en zwarte trainings laarzen. Cognac wedstrijd laarzen. Rijbroeken, dekjes en dekens. Zadels neem ik liever toch wat meer tijd voor.
Koper schreef:Moonlight17 schreef:Ik zou graaien wat ik zelf wil hebben. Dus een donkerblauwe samshield cap 2x . 3 zwarte en bruine hoofdstellen duur merk. 2 bruine borsttuigen duur merk. Dan de duurdere peesbeschermers een aantal paar. Bij tijd over ariat bruine en zwarte trainings laarzen. Cognac wedstrijd laarzen. Rijbroeken, dekjes en dekens. Zadels neem ik liever toch wat meer tijd voor.
Kun jij dat allemaal in 1 minuut??
Koper schreef:Moonlight17 schreef:Ik zou graaien wat ik zelf wil hebben. Dus een donkerblauwe samshield cap 2x . 3 zwarte en bruine hoofdstellen duur merk. 2 bruine borsttuigen duur merk. Dan de duurdere peesbeschermers een aantal paar. Bij tijd over ariat bruine en zwarte trainings laarzen. Cognac wedstrijd laarzen. Rijbroeken, dekjes en dekens. Zadels neem ik liever toch wat meer tijd voor.
Kun jij dat allemaal in 1 minuut??
PocoGaucha schreef:Doet me denken aan deze twee filmpjes:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... p_dan.html
Als ik dit topic lees denk ik niet dat een ruitersportzaak moet beginnen aan een minuut gratis winkelen helaas