Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amoj schreef:Het zijn meerdere werkgevers en daar werk ik nu ook, zijn zeer tevreden over mij. Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 7 sochtends tot 9 s'avonds, dus lange dagen daar word ik niet bang van.
amoj schreef:Jammer van alle vooroordelen weer.
Buffer voor ziekte is er, had ik al voor m'n oudje, die is iets uitgebreid en eerlijk gezegd ga ik er vanuit dat ze niet allebei tegelijk een koliek operatie hoeven ondergaan. Laat ik het anders stellen, mocht mijn oudje koliek krijgen en geopereerd moeten worden laat ik dat niet eens meer doen! Ze kan dat lichamelijk toch niet meer aan.
Het zijn meerdere werkgevers en daar werk ik nu ook, zijn zeer tevreden over mij. Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 7 sochtends tot 9 s'avonds, dus lange dagen daar word ik niet bang van.
Opleiding is ver onder mijn niveau, komt nog eens bij dat ik het meeste al ken.
Nee jullie hebben gelijk, ik kan beter alle dagen aan het werk zijn en verder niks leuks hebben in m'n leven.
sorry, ik sluit me ook aan bij degenen die zeggen dat het niet verstandig is...deze post doet daar nog een schepje bovenop...je schrijft hier iets, en valt de mensen aan die het met je pa eens zijn. Why? Wat is de reden dat jij alleen reacties waardevol vindt die zeggen wat je wilt horen? Niemand valt je aan, mensen geven alleen hun mening en jij slaat van je af.
Verder vind ik er nogal wat dubbelheden bijstaan als ik het vorige topic vergelijk met deze denk ik: huh??? Ik zou als ik jou was eens heel eerlijk naar jezelf gaan kijken. De houding die je nu aanneemt getuigt imo niet van een stabiel persoon. Je bent nog niet begonnen met je bbl (toch?) dus ik zou denken...eerst dat en daarna verder als je dan genoeg tijd en energie overhebt.
Ben je helemaal weg bij de vent trouwens?
Bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan heb.
amoj schreef:Ik heb een vaste baan, vanaf augustus heb ik 3 jaar vastigheid van 24 uur per week werk. De stalling is hier niet duur (100 volpension). Ik heb zelf een huis wat ik goedkoop huur.
Ik heb nu eindelijk het geld bij elkaar en wat afleiding zou prettig zijn. Ik ben 21 en woon op mezelf, dus wat m'n ouders vinden moet eigenlijk niks uitmaken maar ik trek t me wel aan.
amoj schreef:Ik heb een vaste baan, vanaf augustus heb ik 3 jaar vastigheid van 24 uur per week werk. De stalling is hier niet duur (100 volpension). Ik heb zelf een huis wat ik goedkoop huur.
Ik heb nu eindelijk het geld bij elkaar en wat afleiding zou prettig zijn. Ik ben 21 en woon op mezelf, dus wat m'n ouders vinden moet eigenlijk niks uitmaken maar ik trek t me wel aan.
amoj schreef:Jammer van alle vooroordelen weer.
Buffer voor ziekte is er, had ik al voor m'n oudje, die is iets uitgebreid en eerlijk gezegd ga ik er vanuit dat ze niet allebei tegelijk een koliek operatie hoeven ondergaan. Laat ik het anders stellen, mocht mijn oudje koliek krijgen en geopereerd moeten worden laat ik dat niet eens meer doen! Ze kan dat lichamelijk toch niet meer aan.
Het zijn meerdere werkgevers en daar werk ik nu ook, zijn zeer tevreden over mij. Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 7 sochtends tot 9 s'avonds, dus lange dagen daar word ik niet bang van.
Opleiding is ver onder mijn niveau, komt nog eens bij dat ik het meeste al ken.
Nee jullie hebben gelijk, ik kan beter alle dagen aan het werk zijn en verder niks leuks hebben in m'n leven.
Bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan heb.