@Janntjuh: de tip van een reserve deken is slim! Die gaat op het lijstje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FatCat schreef:Weinig zadelsmakers hebben 2de handse zadels. Ik zou dus nu al wat rond kijken en bellen zodat je meteen iemand met 2de handse zadels kan laten komen. Zoek ook even op bokt
Urbiezira schreef:Rambo's heb ik inderdaad veel goeds over gehoord. Goedkoop is duurkoop, dus dan liever een fatsoenlijke deken die jaren meegaat! Bedankt voor de tip!
Urbiezira schreef:Van Rijs heeft volgens zijn website veel tweedehands zadels, maar ik geloof dat je specifiek moet vragen of hij die ook meeneemt. Vanwege de ervaringen ben ik inderdaad wat huiverig, zeker ook omdat er zo goed gelet moet worden op dingen zoals inchmaat, niet te lang voor het paard...dus als jij nog suggesties hebt voor omgeving Zuid Holland dan hoor ik het graag.
LadyMadonna schreef:FatCat schreef:Weinig zadelsmakers hebben 2de handse zadels. Ik zou dus nu al wat rond kijken en bellen zodat je meteen iemand met 2de handse zadels kan laten komen. Zoek ook even op bokt
Dat ligt er maar net aan. Mijn vriendin is zadelpasser/maker en heeft alleen maar tweedehands. Heeft er standaard zo'n 150 op voorraad liggen...
FatCat schreef:Heb je al een stal gevonden? Dat is namelijk het moeilijkste.
Urbiezira schreef:Een combinatie van twee "leken" (zowel mijn vriend als ik) had ik onprettig gevonden, maar gelukkig durf ik te zeggen dat ik geen leek meer ben, hahauiteraard heb ik wel gewoon nog mijn vragen, dus daar zijn bokt en een mentor voor! Dankjewel!