Stoer reiningpaard in wording!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:07

Wat een leukerd zeg! Maar wat lijkt die pad ENORM groot zo op zijn rug! :oo

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 14:07

Thx allemaal!

Pepperrr schreef:
Ik ben op slag verliefd!! <3 <3

Wat een knap ding! En hoe relaxed!
Ik hoop dat je meer over hem gaat posten, dan zal ik ZEKER volgen!! :):)

Ik zal zeker regelmatig wat posten over hem. Eind dit jaar gaan we ook echt beginnen met grondwerkoefeningen enzo dus dan zal ik ook regelmatig foto's enzo maken.

puppy1128 schreef:
Wat een leukerd zeg! Maar wat lijkt die pad ENORM groot zo op zijn rug! :oo

Haha ja deze pad is op de groei gekocht ;) ( zo zie je duidelijk dat hij nog puppy is haha bij mijn merrie vond ik deze pad juist een beetje klein)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:01

Wat een knapperd! Lijkt me een pijnlijke breuk die je hebt opgelopen.. kwam dat door een val van/met je paard?

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 15:21

Emita schreef:
Wat een knapperd! Lijkt me een pijnlijke breuk die je hebt opgelopen.. kwam dat door een val van/met je paard?

Ja dat was geen pretje ( nog steeds niet want ben nog aan het herstellen) http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1909349 het is helaas wel gebeurt met mijn paard, in bovenstaande topic staat wat er allemaal is gebeurd en hoe mijn herstel tot nu toe is verlopen.

Emita

Re: Stoer reiningpaard in wording!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:32

Wow, wat heftig! Ben je niet bang voor de eerste keer dat je weer gaat rijden? Duurt natuurlijk nog even maar kan me voorstellen dat je er een trauma aan over houdt.. :o heel veel succes in ieder geval met je jaarling :j

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 15:41

Dankjewel,
Nee ik heb geen angst om weer te gaan rijden, mijn paard schrok en het is gewoon domme pech geweest. Ik rij al jaren paarden in en ik heb vroeger echt de meest maffe paarden onder mijn kont gehad en ergens weet je dan wel dat er ooit wat zal gebeuren. ( Had het niet met mijn quarter merrie verwacht omdat zij zo ontzettend braaf was maarja)
Natuurlijk had ik gehoopt dat het bij een simpele been of arm breuk zou blijven en ik weet ook dat het totaal anders had af kunnen lopen ( ik was in het ziekenhuis een beetje grapjes aan het maken​ met mijn vriend en toen zei de arts dat we toch wat serieuzer moesten zijn want ik had wel dood kunnen zijn.... Oeps haha) maargoed het is nu eenmaal zo gelopen.
Uiteraard ben ik wel voorzichtiger geworden, heb wel besloten dat ik geen 'probleem' paarden meer ga fixen ofzo. En ik weet natuurlijk nog niet hoe ik me ga voelen als ik straks echt naast een paard sta om de eerste keer op te stappen, maar hoop dat ik me dan toch echt over die angst heen zal kunnen zetten.( Verwacht het wel, is niet de eerste keer dat ik pittig gevallen ben, wel de eerste keer dat ik er zo lang uit lig)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:52

Ik heb het topic toen wel gelezen! Wat een hel :(
Maar gelukkig kun je nu naar deze knappe witkop kijken tijden het herstel. Wat een knapperd <3

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 16:07

Nynkster schreef:
Ik heb het topic toen wel gelezen! Wat een hel :(
Maar gelukkig kun je nu naar deze knappe witkop kijken tijden het herstel. Wat een knapperd <3

Ja en dat helpt wel hoor, ik werd er toch echt wel een beetje verdrietig van toen mijn merrie werd opgehaald.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:43

Heb je een foto van je merrie??

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 18:01

Bellatrix schreef:
Heb je een foto van je merrie??

Jazeker:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:05

Die is knap!!!
Heeft ze nu wel en goed huisje?

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 18:12

Jazeker, ze is verhuisd naar België. Krijg regelmatig updates en de nieuwe eigenaren zijn erg blij met haar.
Ik ben dan ook echt blij dat ik toch die keus heb gemaakt. Ik zag duidelijk aan haar dat ze het niet naar haar zin had en zich verveelde. Als ik dan weer iemand had kunnen vinden die haar een keer wilde rijden dan zag je haar helemaal opfleuren.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:16

Ik snap het. Fijn dat ze je updates sturen! :)

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 22:59

Jazeker, ik vond het erg jammer dat ik haar 'moest' verkopen maar het is dan wel fijn als je hoort dat het goed gaat enzo.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:18

Ik kijk nu al uit naar onze bosritjes over een paar jaar *\o/*

En wat een Showstopper is Lucky! Lekker he zo rustig. Joy ook, die is zelfs van het hele kliniek bezoek nooit onder de indruk geweest.

Net nog even op bezoek geweest en ze vindt het allemaal wel prima volgens mij :=
Afbeelding

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 06:39

Ja heerlijk hoor zo'n relaxt paard. CC was ook super cool hoor maar Lucky is nog relaxter.
Ik ben ook al even aan het oefenen geweest voor onze buitenrit later. Ik moet toch oefenen met lopen dus ik dacht ik neem Lucky mee, hij heeft gewoon de hele weg rustig met zijn koppie omlaag achter me aan gelopen. Niets was eng hahaha en dat was de eerste keer voor hem zo langs de weg.
In de paddock en wei ook, als hij wat spannends ziet rent hij er heen om te kijken wat het is.

Joy staat er ook heerlijk bij zo op het land. Denk wel dat jou een stuk groter gaat worden dan Lucky, wat is die nu al mega haha

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 08:55

Hahaha ja Joy is een monster... Blijkt dat Magic grote nakomelingen geeft... maar ja, meer om van te houden zeggen we dan maar _O-

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 13:16

Gimme_Spurs schreef:
Hahaha ja Joy is een monster... Blijkt dat Magic grote nakomelingen geeft... maar ja, meer om van te houden zeggen we dan maar _O-

Haha dat is waar!